Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee

pravdepodobne najviac podvedenych bude z uzivatrelov facebooku, preto som tam vytvoril skupinu, do ktorej by sa malo zapojit co najviac oklamanych, aby sme o sebe vedeli v pripade spolocneho postupu
nazov skupiny a link - Prisla vam faktura na 60 euro?
0 0
WEWE666 WEWE666

WEWE666 je offline (nepripojený) WEWE666

napodobne tiez mi toto dnes prislo...... a poznam uz dalsich 2
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

wewe666 - odkaz ich sem
a vsetci na facebook aj tam bude dobre ked sa budeme koordinovat
0 0
Ivík32 Ivík32

Ivík32 je offline (nepripojený) Ivík32

mr-dee Pozri príspevok
pravdepodobne najviac podvedenych bude z uzivatrelov facebooku, preto som tam vytvoril skupinu, do ktorej by sa malo zapojit co najviac oklamanych, aby sme o sebe vedeli v pripade spolocneho postupu
nazov skupiny a link - Prisla vam faktura na 60 euro?
Hneď sa tam idem pridať.
Pomôže to?
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

Ivík32
aj hej, budeme sa lepsie vediet koordinovat a ako postupovat dalej
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Mám rečnícku otázku:
naozaj je dobre, ked do firmy posielate maily? - len vedia, že ta vasa adresa je OK
0 0
Springs Springs