Zavrieť

Porady

MRP

Dobrý deň prajem, potrebujem pomoc som úplný začiatočník a účtujem v MRP podvojné účtovníctvo. Do počiatočných s. som zadala sumy z min.roka 2007 ale nesedia Aktíva a Pasíva. Neviem, do ktorých účtov sa dávajú a do ktorých nie (poč.s) alebo aký problém ešte tam môžem mať ? Možno sa pýtam hlúpo
ale keď mi odpoviete budem vďačná
Usporiadat
m.hladka m.hladka

m.hladka je offline (nepripojený) m.hladka

som
Ak si urobiš prevod, tak automaticky ti program urobí aj počiatočné stavy.
Nevyplatená mzda za december je v súvahe v pasívach plusom.
0 0
Denisa Denisa

Denisa je offline (nepripojený) Denisa

optimista
Nemáte problémy s DÚ - nechcú mi brať DPH talčivo z MRP, že im to scaner neberie. Musím to vypisovať cez drsr
0 0
m.hladka m.hladka

m.hladka je offline (nepripojený) m.hladka

som
Dnes mi klientka volala, že dostala výzvu na podanie nového "Hlásenia", ktoré bolo podané z programu MRP, lebo že musí byť na tlačive DU, inak ju budu pokutovať. Je to DU Košice IV. Som zvedavá na reakcie iných častí DU v KE.
Mám pocit, že im neidú na odbyt tlačivá, tak sa ich chcú takýmto spôsobom zbaviť. Voľakedy sme museli prosíkať o pár tlačív naviac.
Zaujímalo by ma, či rešpektujú tlačivá podané elektronickou poštou.
0 0
u.erika u.erika

u.erika je offline (nepripojený) u.erika

matka, babka troch prekrásnych chlapcov ...viac
m.hladka Pozri príspevok
Dnes mi klientka volala, že dostala výzvu na podanie nového "Hlásenia", ktoré bolo podané z programu MRP, lebo že musí byť na tlačive DU, inak ju budu pokutovať. Je to DU Košice IV. Som zvedavá na reakcie iných častí DU v KE.
Mám pocit, že im neidú na odbyt tlačivá, tak sa ich chcú takýmto spôsobom zbaviť. Voľakedy sme museli prosíkať o pár tlačív naviac.
Zaujímalo by ma, či rešpektujú tlačivá podané elektronickou poštou.
Odomňa bez problémov zobrali, DÚ Štúrovo. Odovzdala som ich osobne ešte 2.3, odvtedy som tam bola viackrát a nič mi nepovedali.
0 0
Zoltán Kovács Zoltán Kovács