Na stránke z linku máš všetko čo potrebuješ.
Zadaj do tlf. kód: *#0000# - a vypíše ti tvoj aktuálny softvér ktorý máš nainštalovaný.
Niekde pod baterkou máš Product code, ten si odpíš a napíš ho na stránke - krok 2. Napíše ti či je pre teba k dispozícii novší softvér ako máš v telefóne teraz.
Ak je k dispozícii nový softvér, tak - ďalej neviem ako je to v tvojom telefóne, ale mala by si tam mať možnosť "Aktualizovať softvér" - cez internet v tlf. Pozri si to v návode k telefónu. Cez telefón si to stiahneš z internetu, nainštaluje sa to automaticky. Nasleduje reštart tlf a potom po zadaní *#0000# by ti už malo vypísať číslo novej verzie softvéru. Nie je to všeliek, ale sú tam ošetrené rôzne chyby, opravy a vylepšenia.
Ale ak máš posledný dostupný softvér - tak s tým nemusíš robiť nič. Oplatí sa niekedy prehrať firmvér rovnakým firmvérom vtedy, ak máš dojem že ti telefón nefunguje na 100%. Je to legálne a nie je to na stratu záruky.
Pre úplnosť - customizované telefóny sú v upgrade firmvéru trochu pozadu (aj pol roka) oproti ostatným telefónom. Operátori sa neponáhľajú s opravami tak ako výrobca. Ak by si chcela vedieť či je k dispozícii najnovšia verzia necustomizovaného firmvéru pre tvoj telefón, tak by si na tej stránke z linku musela zadať Product code necustomizovaného telefónu a budeš vedieť na čom si. Ale necustomizovaný softvér do tvojho telefónu aj tak legálne nenahráš, musel by sa pomocou programov a počítača zmeniť Product code tvojho telefónu na necustomizovaný a vtedy prichádzaš o záruku.