Cieľom tejto debaty sú spokojný klienti a spokojný účtovníci, ktorých práca baví a čo najmenej stresuje.
Vážení poraďáci, chcela by som pomocou tejto debaty poprosiť o dobré rady, overené skúsenosti pri spracovaní účtovníctva pre klientov. Nikdy som nemala možnosť získať neoceniteľné skúsenosti v účtovníckej spoločnosti , hlavne čo sa týka organizácie práce a vzťahu s klientom.
V poslednom čase už akosi nemám chuť, ani silu neustále naháňať klientov, aby mi dodali chýbajúce doklady. Posielať sms, volať, vypisovať maily a po týždni zistiť, že to ignorujú s tým, že oni majú iné starosti. Mám pocit, že je veľmi náročné robiť účtovníčku pre viac maličkých firiem a živnostníkov.
Bola by som vďačná, keby ste mi napísali ako to funguje v priebehu roka tam, kde spracúvajú účtovníctvo aj pre niekoľko desiatok klientov. Tam, kde často klienti posielajú doklady iba mailom. A ako sa rieši koniec roka. Jednoducho sa klientom pošle zoznam toho čo si musia urobiť sami napr. inventúru skladu a tým je to vybavené?
Nepotrebujem rady v tom zmysle, aby som sa s nimi jednoducho rozlúčila. Potrebujem poradiť tak, aby bol spokojný klient aj účtovník.
Ďakujem
Naposledy upravil Jarka 1 : 22.02.15 at 07:32 Dôvod: Doplnenie úvodu