Zavrieť

Porady

Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI

taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
http://www.porada.sk/t270387-p68-co-...otesilo-x.html sme skocili a pokracujeme tuto.
Po doterajších skúsenostiach s touto témou ( aj vlastných ) by som vás chcel poprosiť, aby bola politika v tejto téme tabu Na politiku tu máme http://www.porada.sk/t255344-u-starej-blazkovej.html
Zvady, urazky a ine nepristojnosti skoncia tuto http://www.porada.sk/t273296-pieskovisko.html
Usporiadat
Téma je uzavretá.
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

BXLmiami
Tak to je tá komunita čo nám tu už 40 rokov vymýva mozgy,že pekné ženy majú 180 cm,žiadne prsia,žiadne boky a samá ruka samá noha.
Netreba ho riešiť
Teda saty mala pekne, to sa musi nechat .
1 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

alaya1
Vlado, vsak citaj, co pisem, ze ma to rozosmialo, nechcem vediet nic, len sa na tom bavim . Pocasie na nic, tak sa ludia aspoin takto realizuju .
rozosmialo ťa to hneď 2x,to prvé rozosmiatie si vymazala.ja som tiež vyfasovala mínusky na otázky,na ktoré si reagovala iba ty.čiže odtiaľ vietor fúka.mńa to nerozosmialo,ani nerozčúlilo,mne je to úplne ľahostajné a ani by som to sem nedávala,ale rozosmialo ma niečo iné.....tie tvoje vymazané mínusky a potom,že si to sem dala znova
Ďakujem,že si ma pobavila
0 1
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

alaya1
Vlado, vsak citaj, co pisem, ze ma to rozosmialo, nechcem vediet nic, len sa na tom bavim . Pocasie na nic, tak sa ludia aspoin takto realizuju .
No, fakt je to do popuku. Však nie si sama s mínusmi.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

baby, a to vás baví sa furt takto doťahovať? Nebolo by jednoduchšie sa navzájom ignorovať? Možno aj ignore list funguje.... LAebo potrebujete vždy každý deň nejaký impulz na naštartovanie?
4 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

alaya1
Rozosmialo ma . Niekto mal veselu noc
Téma: Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI
Neužitočné
10.01.16 23:56
Téma: Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI
Neužitočné
10.01.16 23:53
Téma: Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI
Neužitočné
10.01.16 22:00
Téma: Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI
Neužitočné
10.01.16 21:34
Téma: Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI
Neužitočné
10.01.16 21:33
Téma: Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI
Neužitočné
10.01.16 21:33
Téma: Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI
Neužitočné
10.01.16 21:32
Téma: Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI
Neužitočné
10.01.16 21:32
Téma: Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo XI
Nerieš..... aspoň vieš, že ťa čítajú....
I ja schytám... no a čo?
A niekto potom radí, aby som svoje vymazal....
Tůdle!!!
Raz som nevymazal... niekto, alebo niečo vymazal/o a bolo zle....že?
Takže, ak niečo napíšem, bude to tam, ak ja sám nerozhodnem, že je to blbosť...a ostatní - nech si hádžu a sáču....
A neriešim....
1 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Jezko, ako domaci maznacik. Nesedi mi to.


2 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

Dáša_
baby, a to vás baví sa furt takto doťahovať? Nebolo by jednoduchšie sa navzájom ignorovať? Možno aj ignore list funguje.... LAebo potrebujete vždy každý deň nejaký impulz na naštartovanie?
To si komu adresovala? Ak mne, je tam niečo snáď pohoršujúce? V súčasnosti nemusím dávať nikoho na ignore. Ži a nechaj žiť, kým ešte ako-tak žijeme všetci, ako sme tu.
0 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

lujza.j
pre mňa sú niektoré profesie ..aj dochtorské odbory .......že dotyčný musí byť trošku "úchyl"
Napr. jeden z dôvodov, prečo sem radi chodia na erazmus Taliani je ten, že oni sa nedostanú k pôrodníctvu a gynekológii počas štúdia. To je info asi spred piatich rokov. Teraz si už nespomínam, či išlo aj o prednášky alebo iba o prax. Ale o prax určite. Musela by som sa na to spýtať. Kto by to na nich povedal?
.
Inak, Lui, lekári to ma dané do vienka. To nemôže robiť každý. Predurčení. Naposledy, keď som sedela na pohotovosti v Ružinove, išla po chodbe lekárka, cca 35 - max. 40, tak zdravo vyzerajúcu ženu som nevidela už poriadne dlho. Všetko mala ako má byť, druhý Dávid v ženskom vydaní. Išla som na nej oči nechať.
1 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

alaya1
Davala som im platny zarucny list. Tak mi to nechceli vziat na reklamaciu, ze musia k protokolu prilozit original blocek. Tak uvidim, ako pochodim.
však ti odpísal zo SOI v Prešove že číslo erp dokladu musí byť na záručnom liste vyznačené či? mala si skočiť do svojej alebo manželovej firmy tam si ho oskenovať a strčiť predavačke kópiu na ktorú mala predavačka napísať že videla originál a je s ním totožný a astala vista. eventuálne to mala napísať do reklamačného protokolu.
Niekedy mi to pripadá internet - virtuálny svet. podobne ako tí migranti všetko virtuálni inžinieri a dochtori
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

BXLmiami
Profesor Traubner patrí alebo patril k zakladateľom plesu a je,alebo bol predsedom židovskej obce na SK a preto bol všade pozvaný.
To vieš Zvolenský nemohol byť pozvaný lebo nemá manželku a dvaja v sukniach !!!
1 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

alaya1
Davala som im platny zarucny list. Tak mi to nechceli vziat na reklamaciu, ze musia k protokolu prilozit original blocek. Tak uvidim, ako pochodim.
Písal som skôr - bloček je tvojim majetkom, tvojim dokladom vlastníctva. ZL - potvrdený predajňou je dôkazom o tom, že patrí k výrobku zakúpenom u nich. Ak toto v obchode nevedia - SOI by mala konať - obchod zavrieť, ak nepoznajú základy reklamačného procesu....
3 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

misoft
alaya1
Davala som im platny zarucny list. Tak mi to nechceli vziat na reklamaciu, ze musia k protokolu prilozit original blocek. Tak uvidim, ako pochodim.
Písal som skôr - bloček je tvojim majetkom, tvojim dokladom vlastníctva. ZL - potvrdený predajňou je dôkazom o tom, že patrí k výrobku zakúpenom u nich. Ak toto v obchode nevedia - SOI by mala konať - obchod zavrieť, ak nepoznajú základy reklamačného procesu....
kvôli tomu sa obchod nezatvára kto im zaplatí škody v prípade že sa skutok nestal? Virtuálny štát, virtuálnymi peniazmi? Tiež uvažujem nad prieskumom ktorý by analyzoval rozsah spotrebiteľského analfebitizmu občanov
2 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

pavol54
alaya1
Davala som im platny zarucny list. Tak mi to nechceli vziat na reklamaciu, ze musia k protokolu prilozit original blocek. Tak uvidim, ako pochodim.
však ti odpísal zo SOI v Prešove že číslo erp dokladu musí byť na záručnom liste vyznačené či? mala si skočiť do svojej alebo manželovej firmy tam si ho oskenovať a strčiť predavačke kópiu na ktorú mala predavačka napísať že videla originál a je s ním totožný a astala vista. eventuálne to mala napísať do reklamačného protokolu.
Niekedy mi to pripadá internet - virtuálny svet. podobne ako tí migranti všetko virtuálni inžinieri a dochtori
pavol, ak reagujes, precitaj si s porozumenim, kto co pise, lebo u mna reagujes uplne od veci.
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

pavol54
kvôli tomu sa obchod nezatvára kto im zaplatí škody v prípade že sa skutok nestal? Virtuálny štát, virtuálnymi peniazmi? Tiež uvažujem nad prieskumom ktorý by analyzoval rozsah spotrebiteľského analfebitizmu občanov
Pali - ak predavač/ka nevie, ako postupovať v prípade reklamácie, ak to nevie ani majiteľ obchodu/šéf - nemajú čo v obchode hľadať. Ak sa ozve zákazník, že to má byť tak, ako je to v zákone a obchodník povie nie, lebo to bude tak, ako si on myslí - to nie je analfabetizmus práva u občana/zákazníka, ale analfabetizmus práve u toho obchodníka....
Zákony platia (teda mali by) pre všetkých rovnako, či je to obchodník malého obchodu, alebo veľkoobchodu, či kamenného alebo e-shopu...
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

alaya1
pavol54
alaya1
Davala som im platny zarucny list. Tak mi to nechceli vziat na reklamaciu, ze musia k protokolu prilozit original blocek. Tak uvidim, ako pochodim.
však ti odpísal zo SOI v Prešove že číslo erp dokladu musí byť na záručnom liste vyznačené či? mala si skočiť do svojej alebo manželovej firmy tam si ho oskenovať a strčiť predavačke kópiu na ktorú mala predavačka napísať že videla originál a je s ním totožný a astala vista. eventuálne to mala napísať do reklamačného protokolu.
Niekedy mi to pripadá internet - virtuálny svet. podobne ako tí migranti všetko virtuálni inžinieri a dochtori
pavol, ak reagujes, precitaj si s porozumenim, kto co pise, lebo u mna reagujes uplne od veci.
vždy čítam s porozumením a so znalosťou získanou z praxe, dalo by sa povedať že reagujem inak ako si to ty predstavuješ a potom to nazveš od veci.
1 0
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

prepáčte, ale keď si otvorím túto tému, ako by som počúvala obohratú platňu.. čo môžete toľko rozoberať okolo jedného problému.. jednoducho, pri reklamácii je nutný nákupný pokladničný doklad, orginál, ktorý si pracovník vybavujúci reklamáciu musí ofotiť, a orginál musí vrátiť.. záručný list, aj keď poriadne vyplnený, nestačí.. http://www.pravaspotrebitela.sk/?pag...hures&itemid=9
najmä dôležitá časť AKO PRI REKLAMÁCII NENALETIEŤ

K reklamácii je dôležité mať nákupný pokladničný doklad. Nákup je síce možné preukázať aj inými dokladmi (výpisom z účtu pri platbe kartou, záručným listom, čestným prehlásením apod.), avšak absencia pokladničného dokladu môže reklamačný proces pre spotrebiteľa skomplikovať.
3 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

misoft
pavol54
kvôli tomu sa obchod nezatvára kto im zaplatí škody v prípade že sa skutok nestal? Virtuálny štát, virtuálnymi peniazmi? Tiež uvažujem nad prieskumom ktorý by analyzoval rozsah spotrebiteľského analfebitizmu občanov
Pali - ak predavač/ka nevie, ako postupovať v prípade reklamácie, ak to nevie ani majiteľ obchodu/šéf - nemajú čo v obchode hľadať. Ak sa ozve zákazník, že to má byť tak, ako je to v zákone a obchodník povie nie, lebo to bude tak, ako si on myslí - to nie je analfabetizmus práva u občana/zákazníka, ale analfabetizmus práve u toho obchodníka....
Zákony platia (teda mali by) pre všetkých rovnako, či je to obchodník malého obchodu, alebo veľkoobchodu, či kamenného alebo e-shopu...
BOL SI PRI TOM? A nechce sa mi veriť že by v zlatníctve pracoval na pozícii predavača s právomocou prijímať reklamácie nejaký polodebil.( ešte tak v predajni zeleniny kde nehrozia veľké manká by som pripustil.) Nehnevaj sa mal som ťa za viac otrelého svetom
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

Žabinka
prepáčte, ale keď si otvorím túto tému, ako by som počúvala obohratú platňu.. čo môžete toľko rozoberať okolo jedného problému.. jednoducho, pri reklamácii je nutný nákupný pokladničný doklad, orginál, ktorý si pracovník vybavujúci reklamáciu musí ofotiť, a orginál musí vrátiť.. záručný list, aj keď poriadne vyplnený, nestačí.. http://www.pravaspotrebitela.sk/?pag...hures&itemid=9
najmä dôležitá časť AKO PRI REKLAMÁCII NENALETIEŤ

K reklamácii je dôležité mať nákupný pokladničný doklad. Nákup je síce možné preukázať aj inými dokladmi (výpisom z účtu pri platbe kartou, záručným listom, čestným prehlásením apod.), avšak absencia pokladničného dokladu môže reklamačný proces pre spotrebiteľa skomplikovať.
AJ SLOVNE napíšem "užitočné"
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

pavol54
[BOL SI PRI TOM? A nechce sa mi veriť že by v zlatníctve pracoval na pozícii predavača s právomocou prijímať reklamácie nejaký polodebil.( ešte tak v predajni zeleniny kde nehrozia veľké manká by som pripustil.) Nehnevaj sa mal som ťa za viac otrelého svetom
A ty si BOL tiež pri tom, že tvrdíš, že to pravda nie je? Nehnevaj sa - ani ty nie si veľmi sveta znalý.....
A ku zlatníctvu..... majiteľ je vo väčšine zlatník (niekedy), ale výber tovaru.... je to síce zlato, striebro, chirurgická oceľ... málokedy to však tvorí práve ten zlatník! Väčšinou je to veľkovýroba zlatých, strieborných, oceľových šperkov.... a mnohé predavačky sú fakt len predavačky - vedia predať, ale o tovare vedia len to, čo majú napísané na priloženom papieriku k nemu..... Veď často môžeš kúpiť zlatú retiazku na METRE! Z 10ct zlata!
Naposledy upravil misoft : 11.01.16 at 16:57 Dôvod: preklepy
2 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Žabinka
prepáčte, ale keď si otvorím túto tému, ako by som počúvala obohratú platňu.. čo môžete toľko rozoberať okolo jedného problému.. jednoducho, pri reklamácii je nutný nákupný pokladničný doklad, orginál, ktorý si pracovník vybavujúci reklamáciu musí ofotiť, a orginál musí vrátiť.. záručný list, aj keď poriadne vyplnený, nestačí.. http://www.pravaspotrebitela.sk/?pag...hures&itemid=9
najmä dôležitá časť AKO PRI REKLAMÁCII NENALETIEŤ

K reklamácii je dôležité mať nákupný pokladničný doklad. Nákup je síce možné preukázať aj inými dokladmi (výpisom z účtu pri platbe kartou, záručným listom, čestným prehlásením apod.), avšak absencia pokladničného dokladu môže reklamačný proces pre spotrebiteľa skomplikovať.
Zdôrazním slovíčko MAŤ..... a ako si písala - ten sa ofotí, oskenuje a VRÁTI. Používa sa kópia. Ale ak pýta ORIGINÁL, že ten musí byť priložený - ako som písal skôr - toto sú obchodnícki analfabeti, neznalí zákona - takí v obchode nemajú čo hľadať....
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať