Zavrieť

Porady

Daň z MV - od 2008

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
Postrehli ste, že podľa pripravovanej parlamentom schválenej - zatiaľ nezverejnej - novely Zákona o miestnych daniach
sa bude DMV preddavkami a vyrovná sa po uplynutí roka a DMV bude zamestnávateľ platiť aj za zamestnancove auto?

Link na návrh novely som odstránila, Zákon v novelizovanom znení pozrite v # 38
________

Prezident zákon podpísal 19.11.2007__________
Ešte doplním: Novela zákona je uverejnená 27.11.2007 v Zbierke zákonov pod č. 538
Naposledy upravil Rozalka : 01.12.07 at 14:09 Dôvod: odstránený link na "návrh"
Usporiadat
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

ZEvina Pozri príspevok
Už hodinu to tu študujem Môžete mi prosím Vás "polopate" povedať, ktorý údaj sa uvádza do r. 05 Celková hmotnosť v tonách
Vozidlo N1, 2 nápravy
Z Osvedčenia:
Prevádzková hmotnosť -1960 kg, Najväčšia prípustná celková hmotnosť -3000 kg, Najväčšia prípustná hmotnosť pripadajúca na nápravu 1/2/3/4 - 1630/1650/-/-.
Prosíííííííím, som z toho jeleň!
ak ide o jazdnú súpravu postupuješ takto: http://www.porada.sk/t51511-p2-dan-u...hmotnosti.html
inak podľa celkovej hmotnosti (najväčšia celková prípustná hmotnosť)
0 0
azla azla

azla je offline (nepripojený) azla

Uľa Pozri príspevok
Prosím vás o radu, či môj postup je správny: SZČO používa motorové vozidlo na podniknie od roku 2007. V tomto roku podal daňové priznanie a zaplatil daň. V roku 2008 nepodával nič a ani neplatil daň.
1. Keďže celý rok 2008 používal to isté vozidlo na podnikanie, musí do 2.2.2009 podať daňové priznanie a zaplatiť daň za rok 2008. áno
2. Toto vozidlo na podnikanie používa len do 31.1.2009 a od 1.2.2009 bude používať iné vozidlo. Jeho povinnosťou bude teraz poslať oznámenie o zániku používania prvého vozidla a oznámenie o vzniku používania druhého vozidla (bez podania daňového priznania)? áno