Zavrieť

Porady

Zvážte nákup Pohody

Pisem sem, aby som upozornil kolegov na to, ze Stormware nie je schopny riesit banalne problemy v rozumnych terminoch (nehovoriac o tom, ze by ich mali predvidat).

Hned 2. januara som reklamoval, ze sa nedaju vystavit zahranicne faktury (faktura v cudzom jazyku s IBAN). Medzitym vydali uz jednu aktualizaciu, no tuto banalnu chybu nevedia odstranit. Dnes som tam opat volal, nevedia povedat kedy to bude, je to uplne to iste ako s ruskym plynom. Mal som pocit, ze volam do materskej skolky.

Robi nam to (nasej firme aj Slovensku) hanbu, kazdemu odberatelovi sa musim ospravedlnovat.
Usporiadat
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Onko Pozri príspevok
Ja by som to ako reklamáciu tiež zamietol: Faktúru v cudzej mene v cudzom jazyku dokážeš vytlačiť v januári rovnako ako aj v decembri. Možno keby si reagoval slušnejšie a nepísal o "psej povinnosti", tak by boli v Tvojom prípade ústretovejší.
Ja som reagoval slusne. Volal som tam hned po novom roku a bol som slusny. Potom som volal znova o dva tyzdne a opat som bol slusny. Oni boli do telefonu sice "slusni" tiez, napriek tomu bolo zrejme, ze ich nejake problemy nejakeho zakaznika vobec netrapia.

Stale sí myslim, ze psou povinnostou kazdeho poskytovatela sluzieb je udrziavat aspon uroven, ktoru sluzba mala ked ju zakaznik kupoval. Ja som mal Pohodu na skusku a kupil som ju preto, ze som si vyskusal, ze viem tlacit faktury v EUR aj v cudzich jazykoch a so zodpovedajucim formatom bankoveho spojenia.

Ja neviem, o co vam tu stale ide, ked sa zastavate niekoho, kto nie je ochotny pohnut prstom aby opravil svoju chybu. Jeden tu pise, ze by Pohoda stala 10.000, iny, ze nie som slusny. Ved ja netvrdim, ze by soft nemohol stat 10.000, su aj omnoho drahsie softy. Na druhej strane ale na to, aby sa faktura, ktora sa da vytlacit v USD alebo JPY dala vytlacit aj v EUR snad netreba 100 hodin prace spickoveho IT specialistu. To mate stale pocit, ze je pre Stormware to taky problem?
0 0
8alle 8alle

8alle je offline (nepripojený) 8alle

Misomiso ,uvedom si ,koľko mali teraz práce programátori ,naša legislatíva sa o to riadne postarala.
Ak by si mal zamestnancov a nemal by si načas a správne vypočítané mzdy ,odposlané formuláre do poisťovní ,zaplatené odvody a dane a potom by ti prišla/prišli pokuty ,určite by sa ti zdal problém s faktúrou za malicherný.
Nechcem obhajovať ten či onen softvér, no trochu sa treba zamyslieť nad tým ,prečo nestíhajú reagovať včas .
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Onko Pozri príspevok
Ja by som to ako reklamáciu tiež zamietol.
Ked si sa tak uprimne priznal, tak budem tiez uprimny. Cloveka, ktory neuzna takuto "reklamaciu" by som urcite nezamestnal. Este raz prepac za uprimnost, nejde mi o nejaky osobny utok, ide mi o to, ze by si tym poskodil firmu, preto o tom pisem.

Dnes uz skoro kazdy dokaze vyrobit vsetko a to velmi kvalitne. Suboj firiem sa v buducnosti (uz sa to zacina) presunie v podstate vyhradne na pole "vztah k zakaznikovi", teda "zakaznicky servis".

V poslednom case som zazil mnozstvo prikladov, ktore naznacuju tuto zmenu, nanestastie zatial nie velmi na Slovensku, hoci aj tu uz badat prve naznaky. Naposledy som si v Mnichove nechal vymenit u hodinara baterku do takych specialnych hodin. Ospravedlnoval sa, ze ma strasne vela roboty, ze to nemoze spravit na pockanie, ze mam prist o 2 hodiny. Prisiel som teda o dve hodiny a on zistil, ze to stale nie je hotove. Opytal sa ma, ci mozem prist za hodinku. Prisil som teda za hodinu a moja zakazka stale nebola hotova. Sam teda zanechal svoju pracu a osobne mi to na pockanie predo mnou vymenil, ospravedlnil sa ze som musel cakat, a "ako samozrejmost" som spolu s ospravedlnenim dostal baterky aj pracu celkom zadarmo.

V poslednom case som precital mnozstvo dobrych knih, so zemeranim na marketing, PR a riadenie firiem. Vsetko toto je tam opisovane ako uplna nevyhnutnost a samozrejmost pre tych, ktori chcu prezit. K nam to samozrejme vsetko prenika trocha pomalsie, preto sa cudujeme, preco este turisti z cudzich krajin "neobjavili krasy Slovenska" a preco je tak malo cisto Slovenskych firiem, ktore exportuju na "zapad".

Aj reakcie v tejto teme ma utvrdzuju v tom, ze perspektiva nie je ruzova. Uz len zistenie, ze naozaj asi patrim k "malo" zakaznikom, ktori potrebuju vytlacit fakturu v anglictine nie je radostne. Ja viem - v makroekonomickych ukazovateloch nas export nestoji najhorsie, ale z poznania, ze to tu cele taha Peugeot, Kia a VW beha mraz po chrbte. Jednak je zle, ze su to vsetko firmy z jednej oblasti, a teda vsetky zasahuje rovnaka kriza odbytu, a napokon su to vsetko zahranicni vlastnici, ktori o par rokov mozu kludne zobrat zeriav, nalozit tie stroje a odviest ich do Moldavska alebo naUkrajinu, ak sa im bude zdat, ze nasi ludia pytaju vela.

Pritom by stacilo malo. Vyrobkov a sluzieb, ktorymi by sme mohli uspiet na svetovych trhoch je tu dost, stacilo by si v mnohych pripadoch osvojit zvykosti "civilizovaneho" sveta. Presne tento termin "civilizovany" som tu spominal nedavno, ked som sa pokusal na jednom US chate branit cest Slovenka po tom, co sa jedna Bratislavska firma rozhodla neuznat jednemu americanovi opravnenu reklamaciu. Ja som presvedceny, ze uz to olutovala, ale o to tu nejde. Ja som bol vtedy dost pobureny slovnikom, ktory pouzivali, ked Slovensko zaradovali mimo civilizovany svet. Dnes som uz opatrnejsi a ked vidim reakcie v tejtio teme tak im musim mozno aj ciastocne dat zapravdu...
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

8alle Pozri príspevok
Misomiso ,uvedom si ,koľko mali teraz práce programátori ,naša legislatíva sa o to riadne postarala.
To je sice pravda, ale kedy bol prijaty zakon o prechode na Euro? Nebolo to nahodou uz pred rokom?
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
ALDA Pozri príspevok
ešte že používam iný program a pracujem v pohode.

. Čo by sme robili, keby sa všetko ešte robilo ručne, to som zažila a preto trošku trpezlivosti nám nezaškodí.
Aldi, vieš že ma to dnes zrovna napadlo, ako by som toto všetko zvládala a riešila,keby neboli PC ? A môžem Ti povedať - preskočil mi mráz po tele.
0 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
misomiso Pozri príspevok
To je sice pravda, ale kedy bol prijaty zakon o prechode na Euro? Nebolo to nahodou uz pred rokom?
Bolo. A hádaj, kedy vyšli zákony z dielne jednotlivých ministerstiev? netráp sa s odpoveďou - v decembri.

Melnick Pozri príspevok
Aldi, vieš že ma to dnes zrovna napadlo, ako by som toto všetko zvládala a riešila,keby neboli PC ? A môžem Ti povedať - preskočil mi mráz po tele.
Veru, a keby ten plyn nepustili ... ako by sme robili ručne? už by sme to veľmi ťažko zvládli (veď ani kalkulačky by nefungovali)
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

Ja si dovolím takúto reakciu. Áno misomiso trochu zdramatizoval názov témy , ale ja s ním v podstate po obsahovej stránke súhlasím. Každý zákazník pre dodávateľa je zákazník. Ak má problém s výrobkom a požiada o spoluprácu /podľa toho čo Misimiso píše, ak to v programe už bolo, tak by to nemal byť problém - to uvažujem laicky lebo softom nerozumiem/ mal by sa mu dodávateľ venovať.
Z môjho pohľadu tiež neobstoja argumenty akože ináč by soft stál viac, mám si to opraviť sama /no to by napr. v mojom prípade nebolo nikdy alebo máme byť trpezliví, nakoľko teraz majú softweristi veľa práce.
Za soft platí toľko, koľko si oni udali cenu a žiada doplniť niečo čo už program obsahoval. Ak sa to nedá urobiť je treba na to zákazníka upozorniť. Ja sa tiež neviem zmieriť všeobecne s ľahostajnosťou.
Dovolíte si Vy povedať niektorému zo svojich klientov, že mu o jeden deň neskôr podáte DP za DPH lebo máte veľa práce teraz s prechodom na Euro?. Ignorujete jeho požiadavky, ak chce, aby ste mu napr. napísali postup pri vystavovaní faktúr, hoci mu faktúry ináč nevystavujete a pod. Ak máte veľa firiem a roboty zaujíma to niektorého z Vašich klientov?. Skrátka všetci si musíme odvádzať svoju prácu a neobstojí, že iba jeden žiada takú úpravu - aj jeden človek je zákazník.
Viete, ak budeme stále len 100% tolerantní, potom nevymiznú napr. také prípady ako sa i mne stal osobne. Kúpila som cestovnú tašku vo veľkom OD. Po prvom použití sa na rohu rozpárala. Išla som reklamovať a pracovníčka, ktorá reklamáciu prijímala sa obrátila na svoju kolegyňu a prehodila ironickým tónom ani sa na mňa neopozrúc: "To mám tak rada, ak ľudia prídu s takouto blbosťou a nevedia si to zašiť sami".
Podľa niektorých som možno mala byť zhovievavá, ale ja som nebola lebo neznášam takýto prístup k práci. Zavolala som vedúcu a požiadala ju, aby upozornila svoju pracovníčku, že ........ a na záver som dodala, že ak budem chcieť rozpáranú tašku, tak si ju kúpim na burze ale obvykle nezašívam nové veci. Po rozhovore so sojou nadriadenou už nemala pracovníčka taký oprsklý výraz. Viem, že v duchu určite nadávala na mňa a neuznala si chybu, ale systematicky sa musíme snažiť neuspokojovať s takýmto prístupom k práci .....
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

evina Pozri príspevok
Viete, ak budeme stále len 100% tolerantní, potom nevymiznú napr. také prípady ako sa i mne stal osobne. Kúpila som cestovnú tašku vo veľkom OD. Po prvom použití sa na rohu rozpárala. Išla som reklamovať a pracovníčka, ktorá reklamáciu prijímala sa obrátila na svoju kolegyňu a prehodila ironickým tónom ani sa na mňa neopozrúc: "To mám tak rada, ak ľudia prídu s takouto blbosťou a nevedia si to zašiť sami".
Ano, problem je myslim v tom, ze tato predavacka nebola majitelkou obchodu a sama necitila ziadnu spojitost medzi hrubkou svojej penazenky a spokojnostou zakaznikov s firmou, pre ktoru pracuje. Ja osobne ak by som mal maoobchod by som detailne poucil personal ako sa spravat k zakaznikom a porusenie tychto zasad by som povazoval za "hrube porusenie prac. discipliny" so vsetkymi dosledkami. Malokto si uvedonuje "hodnotu" takehoto spravani av peniazoch. Platilo to vzdy. Internet dolezitost tejto oblasti este vyrazne znasobuje.

Mozno si mnohi myslia, ze cielom tejto temy bolo Stormwaru uskodit. Naopak. Cielom bolo im pomoct.

Mozno ste si (niekedy v lete) vsimli temu o Tatra Banke, do ktorej vyznamne prispieval pan Mihal a neskor aj ja. Obaja sme sa s Vami bohato delili o nase mimoriadne negativne skusenosti so sluzbami tejto banky. Mam vyrazny poct, ze od tej doby sa dost zmenilo. Tatra Banka ma prestala oslovovat s ponukami, ktore boli vyhodne iba pre nu a ktore by som si nedovolil ponuknut ani znepriatelenemu analfabetovi (co sa pred tym hojne stavalo) a zacali sa spravat korektnejsie. Aj od znamych som dostal referencie, ze sa tam zacina cosi diat. Ja som od tej doby ziaden ich produkt uz nevyuzil (strata dovery bola u mna dost silna, preto ta opatrnost), ale ak je to naozaj tak, ze si tam niekto nieco uvedomil, tak som tomu rad. A to aj v pripade ak by som zlepsenie ich sluzieb osobne ja nevyuzil, jednoducho ma tesi, ak je naozaj pravda, ze sa k ludom uz spravaju ferovejsie.

Samozrejme je to otazka - mohli k tomu priepiet prispevky pana Mihala o dalsich par nespokojnych klientov na Porade? No - ono to nebolo iba na Porade, boli toho plne chaty. Ja som osobne presvedceny, ze tam niekto zmuderl a zistil, ze internet dnes uz nie je iba hracka pre deti, ale casto aj ucinna reklama (resp. antireklama) zadarmo.

Ved staci tak malo. Zlepsit sluzby a odkomunikovat to. Hoci aj zadarmo tu na Porade. Je to ako v tej reklame na Mobelix - "nestoji skoro nic".
0 0
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

Onko Pozri príspevok
Ja by som to ako reklamáciu tiež zamietol: Faktúru v cudzej mene v cudzom jazyku dokážeš vytlačiť v januári rovnako ako aj v decembri. Možno keby si reagoval slušnejšie a nepísal o "psej povinnosti", tak by boli v Tvojom prípade ústretovejší.
Ja to vidím práve naopak. Na Slovensku si ľudia sami žiadajú, aby sa k nim človek správal tvrdšie. Ako keby im ľudské jednanie nevyhovovalo. Stáva sa mi (a často to vidím aj u iných napr. na úradoch v reštauráciách alebo v obchodoch), že slušné správanie neakceptujú. Buď majú druhých za hovädá a tak s nimi aj jednajú, alebo ich proste odbijú. Až keď ich človek postaví do pozoru, až vtedy sa začnú správať inak (resp. až potom sa veci pohnú)...

V mnohých slov. obchodoch a úradoch platí také divné pravidlo: Čím slušnejšie sa budeš správať, tým arogantnejšie budú s tebou jednať...

A mám taký pocit, že za momentálneho stavu sa to tak skoro ani nezlepší. Úctivé a slušné správanie dnes vidieť iba sem-tam... Na Slovensku dnes nie je iba finančná a plynová kríza. Je tu oveľa horšia kríza... Ľudia zabudli na to, že tak ako pri koláčoch - najprv ich treba upiecť, tak aj pri iných veciach v živote - musí vyjsť najprv od nich nejaký impulz a až potom môžu čakať, že sa to k nim vráti v podobe niečoho príjemného. Neviem prečo je to tak, ale veľa ľudí čaká za nič niečo. Správajú sa neprofesionálne príp. neľudsky... a potom sa čudujú, že sa im v živote nedarí.
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Rozalka
Citát:
Pôvodca textu príspevku: Melnick
Aldi, vieš že ma to dnes zrovna napadlo, ako by som toto všetko zvládala a riešila,keby neboli PC ? A môžem Ti povedať - preskočil mi mráz po tele.
Rozalka
Citát:

Veru, a keby ten plyn nepustili ... ako by sme robili ručne? už by sme to veľmi ťažko zvládli (veď ani kalkulačky by nefungovali)
A bolo by nám myslím, horúco aj bez plynu.
0 0
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

misomiso Pozri príspevok
Ano, problem je myslim v tom, ze tato predavacka nebola majitelkou obchodu a sama necitila ziadnu spojitost medzi hrubkou svojej penazenky a spokojnostou zakaznikov s firmou, pre ktoru pracuje. Ja osobne ak by som mal maoobchod by som detailne poucil personal ako sa spravat k zakaznikom a porusenie tychto zasad by som povazoval za "hrube porusenie prac. discipliny" so vsetkymi dosledkami. Malokto si uvedonuje "hodnotu" takehoto spravani av peniazoch. Platilo to vzdy. Internet dolezitost tejto oblasti este vyrazne znasobuje.

Mozno si mnohi myslia, ze cielom tejto temy bolo Stormwaru uskodit. Naopak. Cielom bolo im pomoct.

Mozno ste si (niekedy v lete) vsimli temu o Tatra Banke, do ktorej vyznamne prispieval pan Mihal a neskor aj ja. Obaja sme sa s Vami bohato delili o nase mimoriadne negativne skusenosti so sluzbami tejto banky. Mam vyrazny poct, ze od tej doby sa dost zmenilo. Tatra Banka ma prestala oslovovat s ponukami, ktore boli vyhodne iba pre nu a ktore by som si nedovolil ponuknut ani znepriatelenemu analfabetovi (co sa pred tym hojne stavalo) a zacali sa spravat korektnejsie. Aj od znamych som dostal referencie, ze sa tam zacina cosi diat. Ja som od tej doby ziaden ich produkt uz nevyuzil (strata dovery bola u mna dost silna, preto ta opatrnost), ale ak je to naozaj tak, ze si tam niekto nieco uvedomil, tak som tomu rad. A to aj v pripade ak by som zlepsenie ich sluzieb osobne ja nevyuzil, jednoducho ma tesi, ak je naozaj pravda, ze sa k ludom uz spravaju ferovejsie.

Samozrejme je to otazka - mohli k tomu priepiet prispevky pana Mihala o dalsich par nespokojnych klientov na Porade? No - ono to nebolo iba na Porade, boli toho plne chaty. Ja som osobne presvedceny, ze tam niekto zmuderl a zistil, ze internet dnes uz nie je iba hracka pre deti, ale casto aj ucinna reklama (resp. antireklama) zadarmo.

Ved staci tak malo. Zlepsit sluzby a odkomunikovat to. Hoci aj zadarmo tu na Porade. Je to ako v tej reklame na Mobelix - "nestoji skoro nic".
Keď im misomiso oznámil, že mu niečo nefunguje, tak sa mu mali ospravedlniť a povedať mu, kedy bude chyba odstránená. Ja sa mu nečudujem, že sa tu ozval. Bodaj by to všetci tak robili. Veci okolo nás by fungovali tak ako majú.

A ešte niečo. Keď sa budete sťažovať majiteľovi alebo vedúcemu nejakého obchodu, kde ste zažili neprofesionálny prístup, tak sa len ukáže aký je... Nabudúce by ste sa tam už s takým neprofesionálnym správaním nemali stretnúť. Ak áno, tak by ste tam už viac nemali ísť. Znamená to potom, že je taký istý a je mu jedno ako sa správajú jeho zamestnanci k zákazníkom. Dúfam, že príde čas, keď takýchto... budú ľudia zďaleka obchádzať.
0 0
Pidgey Pidgey

Pidgey je offline (nepripojený) Pidgey

Štastný človek :)
tu prikladam, ak by niekto teda potreboval tie tlacove zostavy, Vydana FA v Nemcine a Anglictine
Naposledy upravil Pidgey : 17.01.09 at 22:56
  • File Type: zip FV.zip (51.4 KB, 26 videní)
0 0
Onko Onko

Onko je offline (nepripojený) Onko

evina Pozri príspevok
podľa toho čo Misimiso píše, ak to v programe už bolo, tak by to nemal byť problém - to uvažujem laicky lebo softom nerozumiem
Práve v tomto je problém, že nie je pravda, že by teraz v programe chýbalo niečo, čo tam pretým bolo. Aj kvôli tomu som napísal, že by som to ako reklamáciu zamietol. (Nie že by som sa tým nezaoberal a nesnažil sa zákazníkovi vyhovieť, ale nie ako reklamáciu.)
0 0
Onko Onko

Onko je offline (nepripojený) Onko

Bastian Pozri príspevok
V mnohých slov. obchodoch a úradoch platí také divné pravidlo: Čím slušnejšie sa budeš správať, tým arogantnejšie budú s tebou jednať...
Ale kvôli tomu sa nebudem správať neslušne aj u tých, u ktorých to divné pravidlo neplatí. Nerád generalizujem a obzvlášť som proti nejakej kolektívnej vine. Snažím sa byť slušný z pozície zákazníka aj dodávateľa.

Pracoval som aj na zákazníckej podpore a veľakrát sa zákazníci arogantne domáhali niečoho, na čo nemali právo. Bolo to nepríjemné a samozrejme klesala ochota čosi pre takého zákazníka robiť. Naopak keď zavolá niekto a komunikuje milo a príjemne, tak mu znesiem modré z neba.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Onko Pozri príspevok
Ale kvôli tomu sa nebudem správať neslušne aj u tých, u ktorých to divné pravidlo neplatí. Nerád generalizujem a obzvlášť som proti nejakej kolektívnej vine. Snažím sa byť slušný z pozície zákazníka aj dodávateľa.

Pracoval som aj na zákazníckej podpore a veľakrát sa zákazníci arogantne domáhali niečoho, na čo nemali právo. Bolo to nepríjemné a samozrejme klesala ochota čosi pre takého zákazníka robiť. Naopak keď zavolá niekto a komunikuje milo a príjemne, tak mu znesiem modré z neba.
Otazne je prave castokrat co je to "prijemne" a naco ma "zakaznik pravo". Ja si osobne myslim, ze na to pravo mam a dva razy som tam slusne volal v priebehu 14 dni, kym som to zavesil dem na Poradu, takze neviem, v com je problem.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Onko Pozri príspevok
Práve v tomto je problém, že nie je pravda, že by teraz v programe chýbalo niečo, čo tam pretým bolo. Aj kvôli tomu som napísal, že by som to ako reklamáciu zamietol. (Nie že by som sa tým nezaoberal a nesnažil sa zákazníkovi vyhovieť, ale nie ako reklamáciu.)
No tym si prave nie som vobec isty. To by som potom nemohol ziadat od Stormwaru asi ziadne upravy suvisiace s prechodom na euro nie? Ved ked som Poradu kupoval, euro sme nemali.

Myslim, ze soft je prave uplne nieco ine ako napr. auto. Tam sa napriklad stalo majitelom starsich vozov, ze zo dna ma den uz nemohli tankovat benzin na pumpach, kvoli zmene legislativy (prechod na bezolovnaty benzin). Teda mohli tankovat, ale mali to skomplikovane tym, ze museli kupovat rozne aditiva a nesmeli zabudnut ich tam primiesat.

Lenze toto opatrenie postihlo majitelov aut, ktore su uz davno po zaruke. Je logicke, ze vyrobcovia tychto aut s tym uz nic nemaju spolocne, dnes ti isti vyrobcovia produkuju auta, ktorych motory uz znasaju bezolovnaty benzin. Soft nie je nikdy po zaruke, ak si platis technicku podporu a aktualizacie, vyrobca musi zodpovedat za to, ze to pobezi bez toho, aby si zrazu zo dna na den spadol do situiacie ze musis hladat nejake nahradne riesenia. Od toho su tie aktualizacie, aby reagovali na meniacu sa legislativu.

Ja viem, ze prechod na Euro si nevymyslel Stormware, ale nevymyslel som si ho ani ja. Kazdy s tymto prechodom musime znasat svoj diel starosti, dokonca aj ludia, ktori vobec nepodnikaju s tym maju spojene nejake komplikacie. Je ale na vyrobcovi softu, aby zapracoval vsetky zmeny do aktualizacii, pokial mozno vcas, teda vopred. Ak uz sa to neda vopred, malo by to byt co naskor po objaveni problemu.
Naposledy upravil misomiso : 18.01.09 at 14:51
0 0
emik emik

emik je offline (nepripojený) emik

mno pridam aj ja svoj nazor a skusenosti na temu zakaznicky servis a celkovy pristup k zakaznikom. Pred 8 mesiacmi som sa vratila na slovensko. 3 roky som zila v krajine, kde som bola cudzincom, v krajine kde slova ako: dobry den, dakujem, prepacte su bezne pouzivane. Je mi luto a smutno, ze okrem novych aut sa tu toho vela nezmenilo. Casto ma riadne vytoci reakcia niektorych ludi, ci uz v obchodoch, v novinovych stankoch, restauraciach, vo firmach.

Raz sa mi stalo, ze som si chcela kupit listok na bus, chcela som 2ks po 17 SK. Pozeram do penazenky a vravim tetuske v stanku ze bohouzial mam len tisicku. A ona, no tak to teda nie, ona nevydava z tisicky len za listky. Vravim, ze nemam ine, ze co mam robit. Odpovedala, ze toto nie je jej starost, a bla bla....som sa jednak ponahlala a jednak sa to nejak nakopilo, tak som vyletela s tym, ze ja som predsa zakaznik. A ona, ze a co! .... Ludia na zastavke si urcite mysleli, ze ja som ta drza. Bolo mi len luto toho, ze som sa neovladla a zvysila som hlas....Inak sranda bola to, ze keby ta tetuska kusok pohla rozumom a vyriesila moj problem, tak by sa ma spytala: Prosim vas a urcite nemate nejake drobne mince, aspon na jeden listok? Tak by som sa pozrela do priehradky s mincami a zistila by som, ze ano mam.

Hej a este aby som nezabudla....za tych 8 mesiacov som nepocula NIKOHO povedat: Prepacte; Je mi to luto; Ospravedlnujem sa .... tolkokrat by to potesilo, aj v pripadoch kedy nejde o nic.

Prosim vsetkych manazerov a zamestnavatelov: venujte pozornost svojim zamestnancom. Zabezpecte im trening, aby mohli zlepsit zakaznicky pristup, aby sa vedeli ospravedlnit hoc aj zato, ze rohliky sa uz vypredali, ved zakaznik je tym skodny, tak nech citi vasu snahu pomoct mu. Vyssi stupen bude navrhovanie alternativnych rieseni. Nech pouzivaju hlavu. Napriklad: Rohliky nemame, ale mame super ine neviem ake pecivo

Negativne skusenosti sa siria 10x rychlejsie ako pozitivne.

Este moja konkretna skusenost s pohodou. Objednala som si pohodu komplet a k tomu aj report designer. Poslali mi len pohodu komplet...

prajem pekny den vsetkym, plny pozitivnych skusenosti a zazitkov
Emi
0 0
Klára2 Klára2

Klára2 je offline (nepripojený) Klára2

Som veľmi spokojná s Pohodou, nič nie je dokonalé ale naozaj mi práca s Pohodou vyhovuje.
Dnes som natrafila na to ALE, a neide o software, ale o tech. podporu. Myslím, že aj za to, že mne, účtovníkovi ale nie odborníkovi na hadware a saoftware poradia, hoc sa niekedy pýtam na banálnosti, tak aj za to si platíme kažbý rok poplatok SERVIS. Preto neviem, či by som mala pri telefonickom dotazovaní a riešení problému s pracovníkom na technickej podpore počúvať, ako komentuje svojmu kolegovi, aký som hrozný zákazník, ani nevie, z akej diery, keď mám t. predvoľbu, atď...... Skrátka, bol to veľmi "príjemný" komentár. Pokiaľ sa naozaj ich hovory nahrávajú, ako na to upozorňujú vždy pri zavolaní, tak sa mi zdá, že by to autor tohto komentára nemusel rozchodiť.

Je mi ľúto, ale tento telefonický rozhovor pozmenil môj názor a pohľad na STORMWARE. Ešte ju budem stále všetkým odporúčať?
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Ja som si dnes taketo nervy usetril, pre zmenu sa mi tam nepodarilo dovolat vobec - "vsetci operatori prave hovoria so zakaznikmi"
0 0
emik emik

emik je offline (nepripojený) emik

Klára2 Pozri príspevok
Som veľmi spokojná s Pohodou, nič nie je dokonalé ale naozaj mi práca s Pohodou vyhovuje.
Dnes som natrafila na to ALE, a neide o software, ale o tech. podporu. Myslím, že aj za to, že mne, účtovníkovi ale nie odborníkovi na hadware a saoftware poradia, hoc sa niekedy pýtam na banálnosti, tak aj za to si platíme kažbý rok poplatok SERVIS. Preto neviem, či by som mala pri telefonickom dotazovaní a riešení problému s pracovníkom na technickej podpore počúvať, ako komentuje svojmu kolegovi, aký som hrozný zákazník, ani nevie, z akej diery, keď mám t. predvoľbu, atď...... Skrátka, bol to veľmi "príjemný" komentár. Pokiaľ sa naozaj ich hovory nahrávajú, ako na to upozorňujú vždy pri zavolaní, tak sa mi zdá, že by to autor tohto komentára nemusel rozchodiť.

Je mi ľúto, ale tento telefonický rozhovor pozmenil môj názor a pohľad na STORMWARE. Ešte ju budem stále všetkým odporúčať?
hm, co myslite aka by bola reakcia vedenia firmy, ak by si ich slusne upozornila, ze ich zamestnanci mali neslusne spravanie voci tebe?
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať