Zavrieť

Porady

Pracka WHIRPOOL

Ahojte . Velmi by ma zaujimalo ci sa najde este nejaky nestastnik (okrem mna) ktory si kupil s predu plnenu automaticku pracku WHIRPOOL (ta moja ma oznacenie AWO\D 431 35\1)a tiez ma s nou problemi ktore spocivaju v tom ze pracka jednoducho pri konci prania nevyplacha pradlo. Robila mi to predosla pracka ktoru mi po troch neuspesnych opravach vymenili a robi mi to aj tato nova ktoru mi doniesli . Dakujem za odpoved.
Usporiadat
nika.sum nika.sum

nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

alla66 Pozri príspevok
nika.sum : skúšaj pračku, nenechaj ju odpočívať, nečakaj a okamžite reklamuj....
neboj u nas nema cas odpocivat, my perieme skoro kazdy den, mozno preto nam tie pracky strajkuju
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Fajn, skôr zistíš závadu,,,,vyreklamuj si novú pračku inej typy , ak sa bude dať i značky
0 0
nika.sum nika.sum

nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

Urcite vyreklamujem, ale asi len ineho typu, znacku - mam zaruku dokopy 7 rokov - tak snad natrafime na taku, kt. bude aspon 5 prat bez problemov.
0 0
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
nika.sum Pozri príspevok
Urcite vyreklamujem, ale asi len ineho typu, znacku - mam zaruku dokopy 7 rokov - tak snad natrafime na taku, kt. bude aspon 5 prat bez problemov.
Kto dava 7 rokov zaruky? Na pračky?
0 0
daduc daduc

daduc je offline (nepripojený) daduc

ja mam problem s ohrevom vody v pračke whirpool awg 875 D plnená spredu. Mám doma vyradenu pračku plnenú z vrchu whirpool awt 2288, kde je odídený motor. Možem použiť špiralu z tejto vyradenej pračky do awg 875 D ???
0 0
nika.sum nika.sum

nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

duves Pozri príspevok
Kto dava 7 rokov zaruky? Na pračky?
Whirpool, umoznuje si predlzit zaruku, zo zakona su 2 roky, ale da sa predplatit zaruka na 5 rokov na nahradne diely a opravy, alebo na 8 rokov na nahradne diely. Nam priniesli novu pracku, takze ta zaruka zacala plynut od zaciatku. Servisak, mi dokonca povedal, ze pred koncom tych piatich rokov sa da zaruka znova predlzit.
0 0
DanielaSL DanielaSL

DanielaSL je offline (nepripojený) DanielaSL

Mama troch dospelých detí
Keď som chcela kúpiť novú práčku, tak som prelúskala plno tém na nete a pozrela som si aj test práčok...inak niekde tu bol link pricapený - a zistila som, že Whirpool je čo sa týka kvality až niekde skôr ku koncu. Tak som sa vybrala do Nay a zisťovala som, akú značku by mi doporučil predavač. Moje kritéria boli, aby bola úsporná a kvalitná. Doporučil mi Bosch, Elektrolux alebo Siemens. Keď som sa opýtala, že čo by povedal na Whirpool...tak mi odpovedal , že tá je skôr zaradená v tej nižšej kategórii. A tak som si ju nakoniec nevybrala.....
0 0
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
nika.sum Pozri príspevok
Whirpool, umoznuje si predlzit zaruku, zo zakona su 2 roky, ale da sa predplatit zaruka na 5 rokov na nahradne diely a opravy, alebo na 8 rokov na nahradne diely. Nam priniesli novu pracku, takze ta zaruka zacala plynut od zaciatku. Servisak, mi dokonca povedal, ze pred koncom tych piatich rokov sa da zaruka znova predlzit.
No jo, tu predlženu zaruku som dokupoval tiež. No kupoval som full na 5 rokov. Ale urcite to nie je tak ako uvadzaš, že 2+5 rokov=7 rokov. Jednoducho zakupenim programu INFINITY sa posuva zaruka na 5 rokov, nenačítava sa. Alebo sa mýlim?
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Aká je logika...kúpiť si nekvalitný výrobok a priplatiť si predĺženú záručnú dobu...nechápem....
0 0
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
Ale na tovare nie je napísene: "Pozor nekvalitný výrobok!"
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Máš pravdu, ale máme mnoho možností sa dozvedieť o všetkých

výrobkoch, ako

spoľahlivo pracujú, aké časté závady sa vyskytujú , riešenie reklamácií.....

Hlavne čítať recenzie od majiteľov konkrétnych spotrebičov a nie reklamné

slogany od výrobcu.

Ak zaregistrujem sťažnosti na danú značku spotrebiča, výrobku... vôbec

neuvažujem jeho nad kúpou. Na trhu je veľa značiek, ktoré nepotrebujú

reklamy v žiadnych médiach a fungujú na 100%.


V poslednej dobe mám pocit, čím drahšia a väčšia reklama, tým horší

výrobok...
0 0
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
alla66 Pozri príspevok
Máš pravdu, ale máme mnoho možností sa dozvedieť o všetkých výrobkoch, ako spoľahlivo pracujú...
Nie vždy, zvlast ak je to vyrobok na trhu 3-4 mesiace.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Nemyslím konkrétne typu....ale značku....
0 0
Barakon Barakon

Barakon je offline (nepripojený) Barakon

nika.sum Pozri príspevok
Whirpool, umoznuje si predlzit zaruku, zo zakona su 2 roky, ale da sa predplatit zaruka na 5 rokov na nahradne diely a opravy, alebo na 8 rokov na nahradne diely. Nam priniesli novu pracku, takze ta zaruka zacala plynut od zaciatku. Servisak, mi dokonca povedal, ze pred koncom tych piatich rokov sa da zaruka znova predlzit.
samuelovic, vy ste si zakupili 8 rocny program záruky Infinity?
http://www.whirlpool.sk/program_infiniti
Záručné podmienky kontraktu: 8-ročná záruka na náhradné diely
Zabezpečuje bezplatnú výmenu chybných súčiastok výrobku počas doby platnosti kontraktu. Doba platnosti je 8 rokov od dátumu zakúpenia výrobku. Prácu a cestovné náklady mechanika hradí zákazník.
0 0
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
alla66 Pozri príspevok
Nemyslím konkrétne typu....ale značku....
Hm... aj auto BMW je lepsie kupit ako Daciu, aj tričko Adidas je lepsie ako čínske noname tričko, atd atd.
0 0
Barakon Barakon

Barakon je offline (nepripojený) Barakon

Predajca doporučuje nákup práčky /alebo hocakého výrobku/ nie podľa kvality výrobku, ale podľa toho, koľko percent zisku má z predaja daného výrobku. Pokiaľ sa jedná o výrobky z domácej výroby, predajca pochopiteľne má z predaj tohoto výrobku najnižší zisk / väčšia ponuka daných výrobkov na domácom trhu-menší zisk/ a preto z jeho pohľadu /a zisku/ ponúka ako kvalitnejší výrobok ten kde má väčší zisk - je to predsa pochopiteľné. Žiaden predajca a hlavne pri tak veľkom sortimente, nemá prehľad o kvalite predávaných výrobkov, hodnotí ich podľa svojej marže. Odporúčam pri nákupe akéhokoľvek výrobku obrátiť sa na seriózny servis s radou o kvalite výrobku, oni to opravujú, mali by vedieť o kvalite najviac. Bohužiaľ, nie je to vždy tak, niektoré výrobky, ktoré sú naozaj kvalitné, ale sa zle opravujú tak ich nákup ani servis nebude odporúčať nákup. Kvalita je relatívny pojem, jedná sa ako vždy /ako v politike/ o záujmy, a tie sú často protichodné.
0 0
dad111 dad111

dad111 je offline (nepripojený) dad111

Mam rad svet, nenavidim pretvarku. ...viac
Barakon Pozri príspevok
Predajca doporučuje nákup práčky /alebo hocakého výrobku/ nie podľa kvality výrobku, ale podľa toho, koľko percent zisku má z predaja daného výrobku. Pokiaľ sa jedná o výrobky z domácej výroby, predajca pochopiteľne má z predaj tohoto výrobku najnižší zisk / väčšia ponuka daných výrobkov na domácom trhu-menší zisk/ a preto z jeho pohľadu /a zisku/ ponúka ako kvalitnejší výrobok ten kde má väčší zisk - je to predsa pochopiteľné. Žiaden predajca a hlavne pri tak veľkom sortimente, nemá prehľad o kvalite predávaných výrobkov, hodnotí ich podľa svojej marže. Odporúčam pri nákupe akéhokoľvek výrobku obrátiť sa na seriózny servis s radou o kvalite výrobku, oni to opravujú, mali by vedieť o kvalite najviac. Bohužiaľ, nie je to vždy tak, niektoré výrobky, ktoré sú naozaj kvalitné, ale sa zle opravujú tak ich nákup ani servis nebude odporúčať nákup. Kvalita je relatívny pojem, jedná sa ako vždy /ako v politike/ o záujmy, a tie sú často protichodné.
Veď práve aj tie servisy sa toho držia. Ak pri predaji sú rozdielne zisky u rôznych značiek, čo podľa mňa nie je celkom pravda, tak u servisu je to omnoho väčší rozdiel. Moja skúsenosť s radou od servisu je práve opačná. Radili mi práve tú značku, s ktoru som mal obrovské problémy, ale na druhej strane servis vždy ochotne vykonali. Až nakoniec som vymenil značku, ktorú mi oni neodporúčali a som spokojný. Nový produkt sa nekazí. Oni nemusia robiť a to asi pre nich nie je dobré. Vysvetlenie je jednoduché. Keď som rušil kúpnu zmluvu, podklad boli aj dokumenty od servisu. Bolo tam popísané aj to, čo nikdy nerobili. Mne to bolo jedno. Hlavne, že som sa zbavil nepodarku.
0 0
nika.sum nika.sum

nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

Barakon Pozri príspevok
samuelovic, vy ste si zakupili 8 rocny program záruky Infinity?
http://www.whirlpool.sk/program_infiniti
Záručné podmienky kontraktu: 8-ročná záruka na náhradné diely
Zabezpečuje bezplatnú výmenu chybných súčiastok výrobku počas doby platnosti kontraktu. Doba platnosti je 8 rokov od dátumu zakúpenia výrobku. Prácu a cestovné náklady mechanika hradí zákazník.
Ja som si zakupila 5 rokov komplet, inak by som sa na tom mechanikovi nedoplatila
0 0
nika.sum nika.sum

nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

duves Pozri príspevok
No jo, tu predlženu zaruku som dokupoval tiež. No kupoval som full na 5 rokov. Ale urcite to nie je tak ako uvadzaš, že 2+5 rokov=7 rokov. Jednoducho zakupenim programu INFINITY sa posuva zaruka na 5 rokov, nenačítava sa. Alebo sa mýlim?
Ano to som sa pomylila, je to 2 normalna zaruka +3predlzenie. Hoci pri mojom stasti na pracky, mi zacala znova plynut odznova, tak to vyzera ze ju budeme mat poriadne dlho :-)
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
nika.sum : Pračka už poslúcha?
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať