Suhlasim s durisovad, ale na druhej strane, ked Vam zakaznik poskytuje priestory a internet nefakturuje Vam to ?
Nevidim tiez nic mimoriadne na tej zmluve, urcite by som vsak nezastupovala pred DU, pokial toho klienta dobre nepoznam.
Ja som si tiez zauzivala sposob, ze do terminu na predlozenie uzavreteho mesiaca spisem vsetko co nebolo v poriadku v dokladoch, popr. co viem, ze malo byt a nebolo predlozene na spracovanie, popr. nejake navrhy na opravy, resp. ziadost o pisomne stanovisko v pripade, ze zakaznik silou mocou chce nieco zauctovat, co mne "nevonia".
Na druhej strane sa nemozeme cudovat ani tej firme, ze chce mat vsetko osetrene, ak si pre neho neznama uctovnicka. No a ta mlcanlivost je samozrejmostou, lebo aj mi tu na porade pretriasame vlastne problemy nasich klientov, ale nekonkretizujeme, tak si myslim, ze je to v poriadku z ich strany.
No a niektori maju v zaverecnych ustanoveniach este formulku, ze cena sa bude navysovat podla inflacie.