Nepoznáte ???
Vraví sa tomu modernizácia
...kvôli popularizácii a podobne , alebo biznis skôr ???
Aj iné veci , produkty pravidelne menia svoje image ...pivo , prášky na pranie , šampóny ...je toho neúrekom .
Len jedno ale potom nechápem .
Ako to robia v tej COCA - COLE , že už svoju prvú reklamnú kampaň na Coca colu rozbehol Pemberton v časopise Atlanta Journal 29. mája 1886 a do dnešnej doby nepotrebuje meniť ani logo a ani vizáž fľaše .
Práve naopak , chráni ako oko v hlave ...
Nehovorím o tom , že je to už dlho najlepšia značka na burze ...
Ej bisťu , aspoň jednu akciu tak mať ...lebedím si s nohami na stole ...
Nová vizáž ???
My vizírame , oni vizírajú ....VIZÍR .
P.S.:
Menovanie Coca-Coly nie je reklamou ...tá ju až tak nepotrebuje .