Podala som na pošte v bublinkovej obálke doporučene úplne nové hodinky...Kúpila si ich odo mňa jedna zákazníčka..Podotýkam,že s tými hodinkami som mala od začiatku len samé starosti,totiž ihned po kúpe ich zákazníčka reklamovala ako chybné,následne som jej reklamáciu uznala a poslala hodinky do firmy,ktorá mi po uznaní reklamácie asi do mesiaca poslala úplne nové,tentokrát už kvalitné..Tieto hodinky som poslala zákazníčke ,ale kedže som vedele,že s poistením obálky sú na pošte zbytočné starosti,tak som to riskla a nepoistila...Čo čert nechcel,balíček sa k zákazníčke nedostal...Na odos.pošte som síce podala reklamáciu,sľúbili,že ju 30 dní vybavia,ale predpokladám,že sa obálka už nikdy nenájde ..
Mám vobec nejakú možnosť náhrady sposobenej škody,ked to nebolo poistené ??
Má s týmto niekto z Vás nejakú skúsenosť ??
Budem Vám veľmi povďačná,ak mi ktokoľvek z Vás poradí....
Naposledy upravil arizona : 20.10.10 at 10:12