Nie si sám, kto takto uvažuje, myšlienka je to rozhodne dobrá, ale podľa môjho názoru pokiaľ Slovensko neponúkneš ako komplexný produkt, tak to nemá význam.
Čo myslím tým komplexným produktom - to, že už v Japonsku si vyberú dovolenku/poznávačku z tvojho katalógu, ty ich naložíš do lietadla, ty ich z neho vyberieš, preložíš do svojho autobusu a spravíš program po celom Slovensku, ktorý budeš mať pod palcom len ty, a potom ich znovu dopravíš na letisko, naložíš do lietadla a v Japonsku ich aj vyberieš..
Skrátka chcem tým povedať to, že tu sa nevieš spoľahnúť na jednotlivé články, ktoré tvoria cestovný ruch. Samozrejme, nemusíš mať vlastný autobus, stačí si ho objednať, ale musíš si vybrať spoľahlivých partnerov na každom jednom takomto kroku. Nedá sa to spraviť tak, že si nájdeš autobusára na internete a cez telefón s ním dohodneš, že príďte po nich a odvezte ich tam a tam. Potom zavoláš do reštiky, že vtedy a vtedy prídu tí a tí... Skrátka u nás chýba klasický delegát kombinovaný s manažérom, ktorý by mal takéto dovolenky zahraničných pod palcom, vôbec incomingové CK chýbajú...
Páči sa mi štýl Buba, draho, ale vodia ťa za nos (teraz v tom dobrom slova zmysle, že sa nemusíš o nič starať a vieš sa venovať tomu, s kým ideš). Ja byť Japoncom, tak sa asi na tú časť mapy, kde je Slovensko, ani nepozriem.. A o tom to je.. Nemáš tu názvy skoro ničoho v angličtine, tak, aby si sa vedel orientovať úplne sám.
Sorry, že som sa rozpísal, ale téma viac než dobrá a plodná..