Zavrieť

Porady

Otvaram obchod: RP, fiskal, notebook ???

Dobrý deň, hľadám, ale nenachádzam... tak prosím o radu: momentálne mám e-shop s hračkami, tovarom pre deti... Vystavovala som len FA, keďže šlo o bezhotovostný predaj. Chcem otvoriť aj prevádzku, potrebujem RP alebo stačí notebook+ softvér+ tlačiareň bločkov??? ( Potrebujem vybrať lacnejšiu variantu, som v tomto úplný začiatočník)
2. žiadosť na kontrolu z hygieny ešte pred otvorením prevádzky, alebo až keď bude predajňa zariadená, príp. v prevádzke?
3. Ak mám v ŽL : nákup tovaru na účely jeho predaja............
môžem tovar nakúpiť aj mimo VO- teda napr. v sieti obchodných reťazcov a ďalej ho predávať?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    akina je offline (nepripojený) akina

    akina
    veronnka Pozri príspevok
    Dobrý deň, hľadám, ale nenachádzam... tak prosím o radu: momentálne mám e-shop s hračkami, tovarom pre deti... Vystavovala som len FA, keďže šlo o bezhotovostný predaj. Chcem otvoriť aj prevádzku, potrebujem RP alebo stačí notebook+ softvér+ tlačiareň bločkov??? ( Potrebujem vybrať lacnejšiu variantu, som v tomto úplný začiatočník)
    2. žiadosť na kontrolu z hygieny ešte pred otvorením prevádzky, alebo až keď bude predajňa zariadená, príp. v prevádzke?
    3. Ak mám v ŽL : nákup tovaru na účely jeho predaja............