gogol99, vďaka za link, ušetril si mi čas s hľadaním cenníku skrytých poplatkov. Mám zmluvu na dobu neurčitú, takže ma to bude stáť 36€. Dnes som sa bol pozrieť do zákazníckeho centra na Tomášikovej. Minulý týždeň mali
problémy s elektrinou a môžem potvrdiť, že ich majú stále. Bola tam tma a na dverách nevisel žiadny oznam. Cez okno som videl, že vnútri ktosi zapája káble, a asi aby aspoň niečo videl, svietil mu k tomu jeden monitor na PC. Zavolal som na zákaznícku linku, kde ma milo privítal hlas z odkazovača, že momentálne sú všetci operátori obsadení a potom mi odkazovač pustil hudbu, ale nik sa neozval. (cena za telefonát na zákaznícku linku je asi zadarmo, v cenníku to nie je).
Stále mám dilemu, či musím zaplatiť upomienku, keď k nej nemám faktúru. Nie je to až taká suma čo by ma položila (14,75€), ale či náhodou EC nepočíta s tým, že kto sa zľakne upomienky, zaplatí aj fiktívnu faktúru.