Zavrieť

Porady

EC - Energeticke Centrum - co su zac ?

... nedavno ku nam zazvonil, ze ponuka zlavu na elektricku energiu, nasledne chcel vidiet zmluvu ktoru mame .. kukam nanho, ze naco vam je zmluva ? ze aky mame odber .. potom rozmyslam, ze ked ponuka zlavu 5-7% a nevie aky mame odber, ako vie ze kolko bude zlava ? .. a uz vytahoval nejake papiere ze podpisat zmluvu, tak som ho stopol ze ked nieco tak pridem na pobocku, urcite nic nechcem .. dal mi nejaky cennik a ked som vosiel dnu, som zistil ze to nie je ZSE ale nejake EC.

takze bacha ludia, maju prejav ako keby boli sucasny dodavatel teda ZSE ale nie su - mam dojem, ze je to kvoli nabudeniu doveryhodnosti ze clovek vytiahne zmluvu ... a kedze maju takuto formu prezentacia, uz len z toho titulu nechcem od nich nic ! .. mate aj vy skusenosti s nimi ?
navyse, ako kazdy odrbavac, povie meno a nazov firmy tak rychlo ze ani na druhe opytanie clovek nevie co povedal .. (tuto by som pouzil par nadavok, bo mi je luto tych naivnych dochodcov, ktori v dobrej viere ukazu a podpisu vsetko)

btw: hlavna stranka im nefunguje a uz to nie je doveryhodne ze menia len tak webstranku / y ..
Usporiadat
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

billy0 Pozri príspevok
Je tu len taká šalamúnska veta"zmluva nadobuda platnosť jej podpisua učinnosť ku dňu vykonania zmeny .....Dodávka elektriny a plynu bude zahájená dňa kedy bude ukončená dodávka predchádzajúceho dodávateľa, pokiaľ taká bola dohodnutá" Jediný dátum ktorým mala zacat distribucia je datum 1.10.2011 na obale EC a nie na zmluve. Ešte raz vďaka za reakcie
Keďže zmena dodávateľa nebola do dnešného dňa uskutočnená (aspoň mi to tak vyplýva z toho čo si doteraz písal), tým pádom nie je ani zmluva účinná.
Ako sme ti už skorej písali, obráť sa na ZSE písomne, obratom im na ich kontaktný e-mail pošli žiadosť o preverenie či evidujú výpoveď alebo žiadosť o zmenu dodávateľa pre tvoje odberné miesto...
0 0
billy0 billy0

billy0 je offline (nepripojený) billy0

dalid Pozri príspevok
Keďže zmena dodávateľa nebola do dnešného dňa uskutočnená (aspoň mi to tak vyplýva z toho čo si doteraz písal), tým pádom nie je ani zmluva účinná.
Ako sme ti už skorej písali, obráť sa na ZSE písomne, obratom im na ich kontaktný e-mail pošli žiadosť o preverenie či evidujú výpoveď alebo žiadosť o zmenu dodávateľa pre tvoje odberné miesto...
Ok učiním tak , vďaka
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

dalid Pozri príspevok
Dnes vyšiel ďalší pekný článok v Hospodárskych novinách, prikladám link: http://hnonline.sk/ekonomika/c1-5350...-energii-vyhra

Zarazilo ma nasledovné:
Čo ak začne mať firma problémy a prestane nám dodávať plyn aj elektrinu? Tento problém vyriešil štát. Existuje totiž legislatíva, ktorá dodávky energií chráni tak, aby zákazníci nikdy nezostali bez plynu ani elektriny. „Ak by sa dodávateľ dostal do problémov, musí ho zastúpiť takzvaný dodávateľ poslednej inštancie,“ upozorňuje obchodný riaditeľ Energie2 Dávid Vlnka. Takouto poslednou inštanciou sú tradiční dodávatelia.

V podstate pomedzi riadky povedané, akoby rovno rátali s tým, že keď sa na svojich zákazníkov vy**rú, tak im sa nič podvodníkom nestane, lebo tradičný dodávateľ ich zákazníkom zo zákona je povinný dodať energie (elektrina a plyn). Pekne sme to dopracovali....

Dodávateľ poslednej inštancie je ochrana odberateľa. Nie je to ochrana dodávateľa.

http://vyhodnaenergia.sk/odkaz/40/El...dnej-in?tancie
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

dalid Pozri príspevok
Dnes vyšiel ďalší pekný článok v Hospodárskych novinách, prikladám link: http://hnonline.sk/ekonomika/c1-5350...-energii-vyhra

Zarazilo ma nasledovné:
Čo ak začne mať firma problémy a prestane nám dodávať plyn aj elektrinu? Tento problém vyriešil štát. Existuje totiž legislatíva, ktorá dodávky energií chráni tak, aby zákazníci nikdy nezostali bez plynu ani elektriny. „Ak by sa dodávateľ dostal do problémov, musí ho zastúpiť takzvaný dodávateľ poslednej inštancie,“ upozorňuje obchodný riaditeľ Energie2 Dávid Vlnka. Takouto poslednou inštanciou sú tradiční dodávatelia.

V podstate pomedzi riadky povedané, akoby rovno rátali s tým, že keď sa na svojich zákazníkov vy**rú, tak im sa nič podvodníkom nestane, lebo tradičný dodávateľ ich zákazníkom zo zákona je povinný dodať energie (elektrina a plyn). Pekne sme to dopracovali....
doavka poslednej instancie moze trvat najdlhsie 3 mesiace ... ak za ten cas odberatel neuzatvori zmluvu o dodavke s nejakym dodavatelom, po skonceni DPI ho distributor vypne

DPI je drahsia, takze je v zaujme odberatela uzatvorit zmluvu s novym dodavatelom co najskor
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

gogol99 Pozri príspevok
Dodávateľ poslednej inštancie je ochrana odberateľa. Nie je to ochrana dodávateľa.

http://vyhodnaenergia.sk/odkaz/40/El...dnej-in?tancie
Áno, jasne že je to tak. Iba som poukázal na to, že na to poukazuje obchodný riaditeľ alternatívneho dodávateľa energií. Však ak by im náhodou business plán nevyšiel, odberateľ neostane bez energií...
0 0
kontra98 kontra98

kontra98 je offline (nepripojený) kontra98

Je škoda, že máte také skúsenosti. Nie je to ale chyba Energetického centra ale ľudí, ktorí pre nich pracujú a to je rozdiel. Ak sa Vás niekto snaží oklamať, treba ho okamžite nahlásiť na Energetické centrum a tam si s ním už poradia, oni o negatívnu reklamu fakt nestoja, pretože na trhu jednoducho ponúkajú lacnejšiu elektrinu a plyn, bez háčikov. Chyba je kus aj vo Vás, v nás, pretože si myslíme, že tu máme Žilinu a nejaké elektrárne, alebo nebodaj štátne a tam sme a tam musíme ostať, to už ale dávno neplatí. Obchodní zástupcovia preto neraz hľadajú inú cestičku, ako niekoho presvedčiť, aj keď nekalo, samozrejme to neschvaľujem. Ja robím tiež obchodného zástupcu pre Energetické centrum, nikdy som nikoho neoklamal a som pripravený zodpovedať hocijakú otázku, pretože argumenty sú na mojej strane. Ale robiť na Slovensku je fakt drina, ľudia sa boja, nepoznajú svoje práva a možnosti, ničomu neveria, sme zakríknutí národ...narok sa otvorí Maďarsko a Poľsko, dúfam, že povahovo natom budú niekde inde
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Vážený pán predajca Energetického centra. V Českej republike sú médiá plné nečestných praktík Energetického centra. Na Slovensku rovnako. To nie je náhoda. A až bude mať Energetické centrum pobočku hoci aj na Ukrajine, tak budú médiá plné nečestných praktík Vašej spoločnosti aj na Ukrajine.

Nie je to tak dávno, čo boli médiá na Slovensku plné informácií o nečestných praktikách Slovakia Energy. Už nejakú dobu tieto informácie v médiách nie sú. Prečo? Zistite si, ktorí ľudia pracovali v manažmente Slovakia Energy a kde pracujú teraz. A ak by sa Vám zdalo náhodné to, že s príchodom týchto ľudí do EC sa médiá opäť zaplnili informáciami o pochybných obchodných praktikách (teraz v EC), tak neváhajte. Pravda je objektívna. Nie je to o externých predajcoch, Je to o ľuďoch, ktorým je etika predaja ľahostajná.
Naposledy upravil gogol99 : 28.11.11 at 15:41
2 0
jozino1 jozino1

jozino1 je offline (nepripojený) jozino1

Ja mám tiež podozrenie na nečestné správanie EC. Minulý týždeň 22.11. mi prišla poštou upomienka na neuhradenú faktúru, ktorú som však nedostal. Hneď na druhý deň som im poslal mailom žiadosť o zaslanie oscanovanej kópie predmetnej faktúry a duplikátu poštou. Nie som ochotný uhradiť upomienku, keď neviem za aké služby. Moje podozrenie spočíva v tom, že na upomienke chýba pečiatka, podpis, číslo zmluvy.... Neviem či to podľa zákona o daniach alebo účtovníctve musí upomienka obsahovať, ale je mi to podozrivé. Ďalej mi nie je zrejmé za čo mi posielajú faktúru, keď s nimi mám dohodu o pravidelných mesačných splátkach inkasom (zaplatené sú všetky) a žiadne vyúčtovanie mi neprišlo. Podľa urgovanej sumy a ich cenníku na WEB-e to nie je ani poplatok za poradenstvo (skrytý poplatok vo VOP), ktoré som spolu s podpisom zmluvy nevedomky potvrdil.
Keďže mi dodnes nik mailom neodpovedal a ich telefonická linka mi vždy 5minút hrá hudbu a nik nedvíha, tak mám obavu, či nebudem musieť tú upomienku predsa len uhradiť a potom si sťažovať.
Môže mi niekto poradiť prosím? Má niekto podobný problém s upomienkou a fiktívnou faktúrou?
P.S. V januári podávam EC výpoveď.
0 0
bea bea

bea je offline (nepripojený) bea

Podobný problém má moja švagriná. Podpísala zmluvu, presne ako je to už viackrát popisované - medzi dverami (má tiež už 82 rokov), po precitnutí ju v termíne zrušila. Prišla jej z EC akceptácia, vybavila všetko v ZSE a SPP, aby ju náhodou neodpojili. A odrazu jej prišla upomienka na faktúru, ktorú nedostala. Na tú upomienku nereagovala (podľa mňa to bola chyba, ale...) a minulý týždeň dostala 2. upomienku už s vyhrážkou sankcií. Tak teraz už poslala mail, kde im popísala situáciu. Som zvedavá, či sa ozvú a keď áno o akú faktúru vlastne išlo....
Vyzerá to tak, že EC je "nekonečný príbeh"
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

jozino1 - len si poriadne precita zmluvu a obchodne podmienky, ci sa im nahodou nezaviazal ostat u nich nejaku dobu ( pocul som, ze v zmluvach maju zakotvenu viazanost na 2-5 rokov, pricom zlavu v cene oproti pôvodnemu dodavatelovi garantujú iba na 12 mesicov!) a v pripade predcasneho ukoncenia zmluvy s nimi si vraj uplatnuje nejake sankcie.. Ale toto vsetko mam iba z pocutia, zmluvu som nich nevidel...
Je divne ze ta upominaju za FA, ak im platis inkasom.. Jedine, ze uz by ti zaslali vyuctovaciu fakturu, ale myslim, ze aj tato sa stahuje cez inkaso.. (presne kvoli tomuto som nikomu nedal súhlas s inkasom,aby mi nikto nic nestahoval z uctu (okrem hypoteky) a zabieham pekne so zelenym listkom kazdy mesiac na postu...)
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Na strane 2 sú poplatky za predčasné ukončenie zmluvy:

http://www.e-centrum.sk/wp-content/u...2011_09web.pdf
1 0
jozino1 jozino1

jozino1 je offline (nepripojený) jozino1

gogol99, vďaka za link, ušetril si mi čas s hľadaním cenníku skrytých poplatkov. Mám zmluvu na dobu neurčitú, takže ma to bude stáť 36€. Dnes som sa bol pozrieť do zákazníckeho centra na Tomášikovej. Minulý týždeň mali problémy s elektrinou a môžem potvrdiť, že ich majú stále. Bola tam tma a na dverách nevisel žiadny oznam. Cez okno som videl, že vnútri ktosi zapája káble, a asi aby aspoň niečo videl, svietil mu k tomu jeden monitor na PC. Zavolal som na zákaznícku linku, kde ma milo privítal hlas z odkazovača, že momentálne sú všetci operátori obsadení a potom mi odkazovač pustil hudbu, ale nik sa neozval. (cena za telefonát na zákaznícku linku je asi zadarmo, v cenníku to nie je).
Stále mám dilemu, či musím zaplatiť upomienku, keď k nej nemám faktúru. Nie je to až taká suma čo by ma položila (14,75€), ale či náhodou EC nepočíta s tým, že kto sa zľakne upomienky, zaplatí aj fiktívnu faktúru.
1 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Preverte si, či Energetické centrum je/nie je dlžník v sociálnej poisťovni
1 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

jozino1
Minulý týždeň 22.11. mi prišla poštou upomienka na neuhradenú faktúru, ktorú som však nedostal. Hneď na druhý deň som im poslal mailom žiadosť o zaslanie oscanovanej kópie predmetnej faktúry a duplikátu poštou. Nie som ochotný uhradiť upomienku, keď neviem za aké služby. Moje podozrenie spočíva v tom, že na upomienke chýba pečiatka, podpis, číslo zmluvy.... Neviem či to podľa zákona o daniach alebo účtovníctve musí upomienka obsahovať, ale je mi to podozrivé. Ďalej mi nie je zrejmé za čo mi posielajú faktúru, keď s nimi mám dohodu o pravidelných mesačných splátkach inkasom (zaplatené sú všetky) a žiadne vyúčtovanie mi neprišlo.
bea
Prišla jej z EC akceptácia, vybavila všetko v ZSE a SPP, aby ju náhodou neodpojili. A odrazu jej prišla upomienka na faktúru, ktorú nedostala. Na tú upomienku nereagovala (podľa mňa to bola chyba, ale...) a minulý týždeň dostala 2. upomienku už s vyhrážkou sankcií.
Toto mi trochu pripomína neslávne 60€ faktúry!
0 0
Zdenka 0705 Zdenka 0705

Zdenka 0705 je offline (nepripojený) Zdenka 0705

... k tomuto už hádam komentár netreba
http://orsr.sk/hladaj_osoba.asp?PR=K...D=0&T=f0&STR=2
1 0
jozino1 jozino1

jozino1 je offline (nepripojený) jozino1

Hmmm.. K dnešnému dňu je dlžníkom. No to je ďalší dôvod na zutekanie. Ten pán predseda Ladislav Kozmon je faxt "expert" na likvidáciu. (Zdenka nižšie poslala už nefunčný link. Hľadajte na http://www.orsr.sk/search_osoba.asp).
1 0
Zdenka 0705 Zdenka 0705

Zdenka 0705 je offline (nepripojený) Zdenka 0705

ja ho ale mám stále funkčný
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

No aj mňa už prišli z EC otravovať - chcel vysvetľovať čo a ako - moja reakcia "Nemám záujem", ale on len znova svoje. PLESK dvere pred jeho raťafákom. A predstavte si, mal tú drzosť, že ZNOVA zabúchal na moje dvere! Nepochopil prvý náznak, pochopil druhý - "Vypadni, lebo poletíš dole schodmi!"
0 0
kontra98 kontra98

kontra98 je offline (nepripojený) kontra98

gogol99 Pozri príspevok
Vážený pán predajca Energetického centra. V Českej republike sú médiá plné nečestných praktík Energetického centra. Na Slovensku rovnako. To nie je náhoda. A až bude mať Energetické centrum pobočku hoci aj na Ukrajine, tak budú médiá plné nečestných praktík Vašej spoločnosti aj na Ukrajine.

Nie je to tak dávno, čo boli médiá na Slovensku plné informácií o nečestných praktikách Slovakia Energy. Už nejakú dobu tieto informácie v médiách nie sú. Prečo? Zistite si, ktorí ľudia pracovali v manažmente Slovakia Energy a kde pracujú teraz. A ak by sa Vám zdalo náhodné to, že s príchodom týchto ľudí do EC sa médiá opäť zaplnili informáciami o pochybných obchodných praktikách (teraz v EC), tak neváhajte. Pravda je objektívna. Nie je to o externých predajcoch, Je to o ľuďoch, ktorým je etika predaja ľahostajná.
Vážený pán gogol99, všetko je to o ľuďoch, ktorý Vám tú elektrinu prídu ponúknuť, ak sú seriózni, tak budete mať lacnejšiu elektrinu a plyn a bude to dokonca aj garantované. V pozadí EC nech stojí kto stojí, vy vari poznáte pozadie všetkých firiem, bánk, spoločností na Slovensku? asi by ste to nechceli vedieť a nie je to moja firma, EC má len spoluprácu s mojím zamestnávateľom, pretože spomedzi všetkých dodávateľov majú najlepšiu ponuku a to nie len pre nás, ale aj pre občanov a preto to robíme Akceptujem že niekto nedokáže pochopiť rozdiel medzi distribúciou, štátom, dodávateľom a myslia si že sú v štátnych, nech sa páči, Vaše peniaze, good night....
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

kontra98 Pozri príspevok
.....Akceptujem že niekto nedokáže pochopiť rozdiel medzi distribúciou, štátom, dodávateľom a myslia si že sú v štátnych, nech sa páči, Vaše peniaze, good night....
Akceptujem prvu cast prispevku o ludoch, s tym sa da iba suhlasit. Ale sa pozri, ci ti niekto riesil tolko staznosti napr. voci RWE, CEZ Slovenko a podobne. Fakt, ze sa poslednu dobu na Porade riesi iba EC svedci o tom, ze minimalne ludia ktori pre nich nahanaju zmluvy a ich praktiky nie su celkom OK.

Neviem kto si mysli ze je v statnom (ze by generácia 60+? ), lebo v energetike dnes uz nic nie je statne...
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať