Zavrieť

Porady

Originálne balenie novej žehličky.

Dobrý deň. Prosím,poraďte mi. Kúpila som cez internetový obchod žehličku Tefal. Má mať každá originálne zabalená žehlička krabicu s ochrannou známkou o neporušení balenia,že nebola otváraná? Firma mi tvrdí,že od dodávateľa dostávajú všetky žehličky len vložené v krabici v polystyréne s voľne položeným návodom na obsluhu. Myslela som,že žehlička má zapečatené balenie,plus vnútri je v nejakom obale a pod. Dajte mi,prosím vedieť,ďakujem.
Monika
Naposledy upravil Dav : 18.12.11 at 20:26
Usporiadat
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

Este som nepocula,ze by niektori vyrobcovia krabice od zehlicky "pecatili" ,ale to neznamena, ze to neexistuje...

Nedavno tu bola tema, kde sa kupujuci stazoval, ze preco vyrobok predajca pred odoslanim nekontroluje a neodskusa...
Tebe zas vadi, ze ho predajca mozno preskusal...

Ludom je ozaj tazko vyhoviet...
Naposledy upravil arizona : 18.12.11 at 20:15 Dôvod: blizsie vysvetlenie
1 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
MonikaDu MonikaDu

MonikaDu je offline (nepripojený) MonikaDu

Arizona,ďakujem za názor. Nejde o pečatenie žehličiek,ale o zapečatené balenie,ako napr. na vysávači,holiacom strojčeku a podobných elektrospotrebičoch. Predávajúci ho neskúšal,tvrdí,že takto ledabolo zabalený drahý elektrospotrebič má priamo od dodávateľa. Chcem poznať názor ľudí,ktorí si kupujú žehličku,v ako bola balení. Ďakujem.
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

MonikaDu Pozri príspevok
Arizona,ďakujem za názor. Nejde o pečatenie žehličiek,ale o zapečatené balenie,ako napr. na vysávači,holiacom strojčeku a podobných elektrospotrebičoch. Predávajúci ho neskúšal,tvrdí,že takto ledabolo zabalený drahý elektrospotrebič má priamo od dodávateľa. Chcem poznať názor ľudí,ktorí si kupujú žehličku,v ako bola balení. Ďakujem.
hmmmm..... asi ako drahá musela byť žehlička z net obchodu nekupujem z net obchodov, iba ak majú osobný odber, ale to je môj problém vyvarujem sa takémuto problému...
tak si vyžiadaj akého majú dodávateľa a kontaktuj ho...
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

Vies aka je dnes doba. Setri sa na pocte pracovnikov,setri sa na obalovom materialy atd. Niekde sa to musi odzrkalit,napr. na "ledabolom" baleni...

Mala som viacero zehliciek, aj 2x Tefalku,ale priznavam, ze pecat som si nikdy nevsimla.
Ked mi vyborne sluzi tovar,ktori som si objednala, tak ma obal moc netrapi,aj tak skonci v smetiaku...

Ak mas dost casu, tak si pripadne behni v okoli do nejakej predajne a spytaj sa,ako im chodi tovar zabaleny...
3 0
MonikaDu MonikaDu

MonikaDu je offline (nepripojený) MonikaDu

Dosť drahá. Jasne,že je to moja chyba,zariskovala som,vždy kupujem z Hej a na osobný odber. Asi im ju pošlem späť. Len chcela vedieť,či môj názor je správny,že takto nemám vyzerať originálne balenie. Ďakujem.
0 0
MonikaDu MonikaDu

MonikaDu je offline (nepripojený) MonikaDu

Hej,Arizona,máš pravdu,len ja som to chcela dať ako darček k Vianociam,tak chcem,aby to aj nejako vyzeralo.:-) Tk ako má vyzerať nová žehlička.
0 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

niektorý výrobca balí do bublinkovej fólie,niektorý do obyč.igelitu,niektoré žehličky sú v krabici vypodložené ďalším kartónom,aby sa nepohybovali voľne po krabici,niektoré majú ešte zvlášť zabalenú šnúru v igelite,niektoré krabice sú prelepené lepiacou páskou,niektoré kvázi hologramom........niektoré krabice sa otvárajú ľahko,niektoré ťažko,takže je na nich vidieť,že boli otvorené....nikde nie je stanovený zákon,ako má byť zabalená žehlička.Ak ju chceš darovať,tak podstatná je IBA NEPOŠKODENÁ krabica.Ak sa Ti krabica nepozdáva,tak žehličku vráť,máš na to nárok do 7 dní bez uvedenia dôvodu.
0 0
MonikaDu MonikaDu

MonikaDu je offline (nepripojený) MonikaDu

Ďakujem,Kopretinka. Krabica sa mi tiež nepozdáva,vidieť,že bola viackrát otváraná. Viem,že mám právo,ale budem sa s nimi doťahovať,že mi majú preplatiť aj poštovné a navyše budem čakať aspoň 30 dní,kým mi vrátia peniaze a ja musím kupovať novú žehličku.:-( Čo už,nabudúce budem múdrejšia.
0 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

MonikaDu Pozri príspevok
Ďakujem,Kopretinka. Krabica sa mi tiež nepozdáva,vidieť,že bola viackrát otváraná. Viem,že mám právo,ale budem sa s nimi doťahovať,že mi majú preplatiť aj poštovné a navyše budem čakať aspoň 30 dní,kým mi vrátia peniaze a ja musím kupovať novú žehličku.:-( Čo už,nabudúce budem múdrejšia.
prečo 30 dní? Mne vždy vrátili peniaze do týždňa.....poštovné som nežiadala.....nuž,nechala si si to na poslednú chvíľu....
0 0
MonikaDu MonikaDu

MonikaDu je offline (nepripojený) MonikaDu

Majú takú lehotu,tak ju zrejme využijú. Hej,došlo mi to až v piatok domov,mám furt choré deti,nejako nestíham.:-( Poštovné by mali vrátiť, to,ktoré som platila pri dovoze,moje poštovné,za ktoré to zašlem späť nie.
0 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

MonikaDu Pozri príspevok
Majú takú lehotu,tak ju zrejme využijú. Hej,došlo mi to až v piatok domov,mám furt choré deti,nejako nestíham.:-( Poštovné by mali vrátiť, to,ktoré som platila pri dovoze,moje poštovné,za ktoré to zašlem späť nie.
to Ti doviezol kuriér? Nemala si to prebrať,keď sa Ti krabica nepozdávala.
0 0
MonikaDu MonikaDu

MonikaDu je offline (nepripojený) MonikaDu

Hej,kuriér. Ono to bolo zabalené v takej hrubej vrstve čiernej. To len pod tým je tá krabica troška pokrčená v rohu,ale hlavne tam,kde sa otvára už trocha natrhnuté z toho otvárania. A samozrejme vnútri len tak vložené v polystyréne,už napoly puknutom a trúsiacom a šnúra rozpletená a pod.
0 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

ja by som z toho nerobila takú vedu,ak tú žehličku súrne potrebuješ a nemáš čas zháňať inú.Zabaľ ju do darčekovej taštičky...Krabicu s dokladom o kúpe a záručným listom si nechaj Ty pre prípad reklamácie.
0 0
MonikaDu MonikaDu

MonikaDu je offline (nepripojený) MonikaDu

OK. Ďakujem za Vaše názory.
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Ja len toto onô: čo je dôležité? Krabica, alebo žehlička? Ak krabica - tak to vráť, ak žehlička - tak to použi! Daruješ predsa žehličku a nie kus pomaľovaného a poohýnaného kartónu. Hlavné je, aby žehlička hriala a žehlila a obdarovaný mal z darčeka jak radosť, tak zlosť. Radosť z toho, že to dostal , zlosť z toho, že zase bude musieť všetkým žehliť .
0 0
bupi bupi

bupi je offline (nepripojený) bupi

MIsoft, ono, vies, nie kazdy je rovnaky ako ty, niekto si potrpi aj na pekne balenie ako darcek, takze pohuzvana krabica je ako tovar zo sekaca, ako nieco druhotriedne, pouzite a nehodi sa ako dar. Zehlicku by som vratila a poobhliadla sa po inej. Ja obcas kupujem veci v Tchibe, alebo ako sa to vola, tam je vsetko zapecatene, teda, pokial to nie je nahodou posledny kus . Zatial ma nesklamali ani v kvalite. A vlastne vzdy kupujem zapecatene veci, nielen drahe zehlicky, mne sa zda, ze je to uplne normalne. Nielen u alkoholu a cigariet, Preco sa tomu tak cudujete?
0 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

na krabici s tovarom som nikdy nevidela pečať ako na alkohole alebo cigaretách.Dodávajú nám aj tak,že záručný list nie je v krabici,takže musíme každú krabicu otvoriť a vložiť záručný list.Okrem toho zákazníci aj tak všetko otvárajú.
0 0
bupi bupi

bupi je offline (nepripojený) bupi

Neee, kopretinka, nie je tam statny znak, ale paska, oznacena logom alebo neoznacena.
A vkladat zarucny list? To je divne. Ved aj ak je to nutne, staci ho dat zakaznikovi do ruky s tovarom pri kupe. To Vas chcu vytazit pocas pracovnej doby, tak Vam zadavaju robit take hluposti?
Okrem toho ma byt v predajni jeden otvoreny kus z kazdeho tovaru, aby si kazdy mohol pozriet, co kupuje. Pootvarane krabice a obchytkany tovar z krabic v predajni nebudi dobry dojem. Svedci to o kulture predaja. Zjavne je u nas dost nizka.
BTW, vsetka elektronika aj lustre a podobne veci sa bali v rukavickach, aby na nich neboli capance...
Takisto si nekupim otvarane keksiky, caj, otvorenu krabicku jahod alebo vazenych pomarancov, aj ked je ich cena oproti zehlicke znacne nizka.
0 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

bupi Pozri príspevok
Neee, kopretinka, nie je tam statny znak, ale paska, oznacena logom alebo neoznacena.
A vkladat zarucny list? To je divne. Ved aj ak je to nutne, staci ho dat zakaznikovi do ruky s tovarom pri kupe. To Vas chcu vytazit pocas pracovnej doby, tak Vam zadavaju robit take hluposti?
Okrem toho ma byt v predajni jeden otvoreny kus z kazdeho tovaru, aby si kazdy mohol pozriet, co kupuje. Pootvarane krabice a obchytkany tovar z krabic v predajni nebudi dobry dojem. Svedci to o kulture predaja. Zjavne je u nas dost nizka.
BTW, vsetka elektronika aj lustre a podobne veci sa bali v rukavickach, aby na nich neboli capance...
Takisto si nekupim otvarane keksiky, caj, otvorenu krabicku jahod alebo vazenych pomarancov, aj ked je ich cena oproti zehlicke znacne nizka.
asi si ešte nebola v hypermarkete....kultúra predaja je taká,akou ju urobia zákazníci....ja nemôžem stáť pri regáli so žehličkami a podávať ľuďom záručné listy,ja musím robiť....keby malo byť všetko vystavené,čo máme v ponuke.....
Ľudia otvárajú aj konzervy....
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

kopretinka
Ľudia otvárajú aj konzervy....
... počerní aj keksíky, pojedia, obal zahodia, Coca-Colu tiež, vypijú, fľašu položia do regálu, rožky po ceste k pokladni hravo zhltnú.
bupi
MIsoft, ono, vies, nie kazdy je rovnaky ako ty, niekto si potrpi aj na pekne balenie ako darcek, takze pohuzvana krabica je ako tovar zo sekaca, ako nieco druhotriedne, pouzite a nehodi sa ako dar. Zehlicku by som vratila a poobhliadla sa po inej. Ja obcas kupujem veci v Tchibe, alebo ako sa to vola, tam je vsetko zapecatene, teda, pokial to nie je nahodou posledny kus . Zatial ma nesklamali ani v kvalite. A vlastne vzdy kupujem zapecatene veci, nielen drahe zehlicky, mne sa zda, ze je to uplne normalne. Nielen u alkoholu a cigariet, Preco sa tomu tak cudujete?
Ono to nie je tak, ako si myslíš. Ak kupujem elektroniku, prípadne iné el. zariadenie, alebo tovar v obale, predávač mi nikdy nedá ten "otvorený" (dokonca i v hyper a supermarketoch je otvorený len 1-2 ks, ostatné sú v krabiciach zabezpečené páskami (čiernymi od predajcu!), aby to "kúpichtiví nenechavci" zbytočne neotvárali. No ja si po zaplatení vždy nechám krabicu otvoriť - dôvod: kontrolujem, či v tej krabici je všetko a či to funguje (obsah už len kvôli tomu, že môže napr. chýbať prívodný kábel do siete - zistíš až doma - obchod ti povie, že balenie bolo úplne - máš smolu). Teda krabica sa musí otvoriť.
BTW: jeden známy si kúpil PC hru a nevšimol si, že krabička už bola otvorená a DVD-čko bolo vymenené za prázdne. Mal smolu - mal si to skontrolovať v predajni - takto mu len odkázali, že sa snaží získať zadarmo ešte jednu hru.
Čo sa týka obalov: môžu byť prelepené, prepáskované, zasunuté alebo inak zabezpečené proti otvoreniu, ale nezabrániš tomu, aby sa pri manipulácii nepoškodili. Veď na to ten obal je - chrániť tovar pred poškodením - to je účelom.
A kupuješ aj zapečatený chlieb, mlieko, maslo, vajíčka a pod.? Trochu paranoidné, nie?
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať