Zavrieť

Porady

Zrážková daň z úrokov - zaúčtovanie v Omege

Ahoj, som začiatočník samouk,.....mohol by mi psm niekto poradiť , ako zaúčtovať zrážkovú daň z úrokov? Omega mi to smeruje na MD:341/A - D:221/A. Ako postupovať ďalej, na konci účtovného obdobia a pri tvorbe DP? Vopred ďakujem
Usporiadat
Zdenka 0705 Zdenka 0705

Zdenka 0705 je offline (nepripojený) Zdenka 0705

662xx vždy nedaňová
2 0
lydinka lydinka

lydinka je offline (nepripojený) lydinka

OK, takže ak 662 nedanová, 591 nedanová - obe riešim v DP
ak nie je na účte dan z úrokov - tak len 662 nedanová - riešim v DP, tááák???
Ďakujem velmi pekne
0 0
truch truch

truch je offline (nepripojený) truch

Na 662 mám analytiku: vysporiadané úroky a nevysporiadané úroky. Do nevysporiadaných som dávala úroky z BÚ, kde vzhľadom na nízky úrok nevyšla žiadna daň. Čo s tým, do DP dám účet 662 syntetický, nebudú s tým problémy?
3 0
truch truch

truch je offline (nepripojený) truch

Sú to len centy, u mňa 8, čo je zanedbateľné, len by som to chcela mať dobre. Dotaz na DRSR sa stále nedá poslať
2 0
truch truch

truch je offline (nepripojený) truch

Chcela som si posunúť tému, cez minikomentár to nejde a celé mi to tu nejak rozhasilo
Vie niekto poradiť ?
2 0
lydinka lydinka

lydinka je offline (nepripojený) lydinka

Vyjadrí sa niekto k truch??? Mohlo by to teda byť tak?
0 0
Jana_clenka Jana_clenka

Jana_clenka je offline (nepripojený) Jana_clenka

truch Pozri príspevok
Na 662 mám analytiku: vysporiadané úroky a nevysporiadané úroky. Do nevysporiadaných som dávala úroky z BÚ, kde vzhľadom na nízky úrok nevyšla žiadna daň. Čo s tým, do DP dám účet 662 syntetický, nebudú s tým problémy?
Ahojte, ja som aj úroky, kde vzhľadom na nízku výšku nevyšla žiadna daň dávala na 662 nedaňový - z dôvodu, že aj tento úrok bol predsa zdanený, len daň =0. Predpokladám, že pokiaľ zrážková daň sa považuje za vyporiadanú, tak to potom platí vždy, či už je veľká, malá alebo nulová.
1 0
lydinka lydinka

lydinka je offline (nepripojený) lydinka