Iwett ja si asi stojím na kábli, ja stále nechápem podstate. Povedali by ste mi to po lopate? Ak má niekto tržby v hotovosti a nieje v uvedenej vyhláške ten má mať RP či stačí mu vypisovať PPD? A Keď má povinnosť mať RP a z nejakého dôvodu, napr. nemá na ňu fin prostriedky ju nemá môže ju nahradiť vystavovaním faktúr?? Ďakujem za trpezlivosť.
Problém je v tom, že miešaš dve veci.
Ak niekto nemá podľa Vyhlášky povinnosť evidovať tržby cez ERP tak ju jednoducho nemá. Týmto nech sa Tvoje úvahy v danom prípade viac ERP nezaoberajú a nemajú mať nič spoločné s vystavovaním dokladov.
Ďalšie postupy máš naznačené aké doklady vystavovať v prípade, že si platiteľ a v prípade, že nie si platiteľ. /a tu zas nič nespájaj s ERP, lebo jednoducho nemáš povinnosť ju mať/.