1.Myslím že dochádza k nedorozumeniu, je jasné že je potrebná registračná pokladňa pri predaji tovaru (zaujalo ma že už 10 rokov neplatí že bola uhradená faktúra PPD). Posúvanie dátumu je samozrejme v rozpore nielen s účtovníctvom.
2.Ako zistil DÚ že sa neplatilo v hotovosti "poobede" ? Na základe oznámenia kupujúceho a miestneho zisťovania u predávajúceho (zápisnica z výpovedi zamestnanca predávajúceho).DÚ nenapadlo dať pokutu ešte aj za vedenie účtovníctva,možno ešte len čaká a pripravuje sa na daňovú kontrolu.
3.Prečo tak venujem tejto téme ? Lebo si myslím,že keď niekto radí nemať registračnú pokladňu, tak by mal upozorniť na riziko lebo "my to robíme dlho a nič sa nestalo" podľa mňa neobstojí, v tomto prípade ma hneď napadne otázka -Koľko kontrol DÚ ste už mali ?