Zavrieť

Porady

reklamácia kvetov

Prajem dobré ráno,

možno sa založenie tejto témy bude zdať niektorým triviálne, ale nedalo mi, potrebujem sa s niekým poradiť. Ako všetci dobre vieme, včera bol sviatok Valentín. Môj manžel ako stále ma chcel potešiť kyticou ruží. Samozrejme, stála dosť veľa. Kúpil ju z narezaných "čerstých" ruží okolo pol piatej večera, doniesol ju domov, asi nie o celú hodinu nato zvädla prvá, do dvoch hodín opadli všetky hlávky.
Nevie mi niekto poradiť, či sa dá ísť aj v takomto prípade reklamovať? Máme nejaký nárok na reklamáciu? Nedá mi to, pretože v sobotu som mala sviatok, rodina mi doniesla kopec kytíc z ruží, z ktorých (asi z 15) zvädla jedna jediná. Ale podotýkam, že dnes je tomu týždeň. A tieto kvety zo včera nevydržali ani hodinu.
Manžel je veľmi pobúrený, ja takisto a len takto to nenecháme. Niekto si povie, že by sa nad tým nikdy nepozastavil, ale na takúto kyticu niekto musí robiť dva dni, aby si ju mohol kúpiť.
Všetci kvetinári chceli včera zarobiť aj na úkor kvality. Je to odporné.

Poradí mi niekto?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    academy24 Pozri príspevok
    Prajem dobré ráno,

    možno sa založenie tejto témy bude zdať niektorým triviálne, ale nedalo mi, potrebujem sa s niekým poradiť. Ako všetci dobre vieme, včera bol sviatok Valentín. Môj manžel ako stále ma chcel potešiť kyticou ruží. Samozrejme, stála dosť veľa. Kúpil ju z narezaných "čerstých" ruží okolo pol piatej večera, doniesol ju domov, asi nie o celú hodinu nato zvädla prvá, do dvoch hodín opadli všetky hlávky.
    Nevie mi niekto poradiť, či sa dá ísť aj v takomto prípade reklamovať? Máme nejaký nárok na reklamáciu? Nedá mi to, pretože v sobotu som mala sviatok, rodina mi doniesla kopec kytíc z ruží, z ktorých (asi z 15) zvädla jedna jediná. Ale podotýkam, že dnes je tomu týždeň. A tieto kvety zo včera nevydržali ani hodinu.
    Manžel je veľmi pobúrený, ja takisto a len takto to nenecháme. Niekto si povie, že by sa nad tým nikdy nepozastavil, ale na takúto kyticu niekto musí robiť dva dni, aby si ju mohol kúpiť.
    Všetci kvetinári chceli včera zarobiť aj na úkor kvality. Je to odporné.

    Poradí mi niekto?
    Uplatniť si reklamáciu môže, zoberie jednoducho doklad a tú kyticu, navštívi spomínané kvetinárstvo a uplatní si reklamáciu. A je po probléme.

    tuta je offline (nepripojený) tuta

    tuta
    Ja som kedysi počula, že vraj čerstvé kvety musia vydržať aspoň 24 hodín. Tak zober kyticu bloček a navštív kvetinárstvo.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.