Prajem dobré ráno,
možno sa založenie tejto témy bude zdať niektorým triviálne, ale nedalo mi, potrebujem sa s niekým poradiť. Ako všetci dobre vieme, včera bol sviatok Valentín. Môj manžel ako stále ma chcel potešiť kyticou ruží. Samozrejme, stála dosť veľa. Kúpil ju z narezaných "čerstých" ruží okolo pol piatej večera, doniesol ju domov, asi nie o celú hodinu nato zvädla prvá, do dvoch hodín opadli všetky hlávky.
Nevie mi niekto poradiť, či sa dá ísť aj v takomto prípade reklamovať? Máme nejaký nárok na reklamáciu? Nedá mi to, pretože v sobotu som mala sviatok, rodina mi doniesla kopec kytíc z ruží, z ktorých (asi z 15) zvädla jedna jediná. Ale podotýkam, že dnes je tomu týždeň. A tieto kvety zo včera nevydržali ani hodinu.
Manžel je veľmi pobúrený, ja takisto a len takto to nenecháme. Niekto si povie, že by sa nad tým nikdy nepozastavil, ale na takúto kyticu niekto musí robiť dva dni, aby si ju mohol kúpiť.
Všetci kvetinári chceli včera zarobiť aj na úkor kvality. Je to odporné.
Poradí mi niekto?