Zavrieť

Porady

Reklamacia a vymahanie cestovneho

Dobry den,

Poprosil by som Vas o radu, skusim opisat moju situaciu:
V pobocke T-mobil v NR som zakupil internet. Po roku som na nom mal vadu a isiel som ho reklamovat do najblizsieho T-mobilu a tam mi vraveli ze to musim ist do tej konkretnej firmi kde som ho zakupil. Nakolko pobocka v NR je zrusena, najblizsiu pobocku mali v BA takze sadnut do auta a letet na reklamaciu do BA. Tam mi povedali ze mi to nevymenia, ze to musia poslat do servisu (vraj mechanicke poskodenie aj ked to bola odtrhnuta suciastka vo vnutri zaradenia) ... a tak ma o 2 tyzdne zas caka cesta do BA ist zobrat tu datovu kartu

Som im volal, ci to nieje mozne vybavit postou, pripadne ze by to zobrali v neakej pobocke v NR ale zial podla nich to mozne neni Mimo to ze minem minimalne liter za benzin mam 2 poobedia zabite uplne zbytocne

Toto ich spravanie k zakaznikovy mi vobec nepride fer a to ja nemam rad ... preto by som si VELMI RAD dal preplatit tu absolutne zbytocnu cestu ... alebo ich aspon takymto sposobom na tu absurdnost upozornil!!! Nakolko som to kupoval v NR by som to tu chcel aj reklamovat ... a nie v BA!!! existuje neaky zakon, alebo nieco, o co by som sa mohol opriet pri vymahani mojho cestovneho???

Dakujem

PS: ci to vymozem, alebo nie, ja kaslem na tie prachy ale ide mi o princip ... to ze narevem na predavaacku nepomoze nikomu ale mozno tym ze to takto zacnem od nich vymahat sa trochu uvedomia ... aj ked asi som iba velky optimista
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    slavonav Pozri príspevok
    Dobry den,

    Poprosil by som Vas o radu, skusim opisat moju situaciu:
    V pobocke T-mobil v NR som zakupil internet. Po roku som na nom mal vadu a isiel som ho reklamovat do najblizsieho T-mobilu a tam mi vraveli ze to musim ist do tej konkretnej firmi kde som ho zakupil. Nakolko pobocka v NR je zrusena, najblizsiu pobocku mali v BA takze sadnut do auta a letet na reklamaciu do BA. Tam mi povedali ze mi to nevymenia, ze to musia poslat do servisu (vraj mechanicke poskodenie aj ked to bola odtrhnuta suciastka vo vnutri zaradenia) ... a tak ma o 2 tyzdne zas caka cesta do BA ist zobrat tu datovu kartu

    Som im volal, ci to nieje mozne vybavit postou, pripadne ze by to zobrali v neakej pobocke v NR ale zial podla nich to mozne neni Mimo to ze minem minimalne liter za benzin mam 2 poobedia zabite uplne zbytocne

    Toto ich spravanie k zakaznikovy mi vobec nepride fer a to ja nemam rad ... preto by som si VELMI RAD dal preplatit tu absolutne zbytocnu cestu ... alebo ich aspon takymto sposobom na tu absurdnost upozornil!!! Nakolko som to kupoval v NR by som to tu chcel aj reklamovat ... a nie v BA!!! existuje neaky zakon, alebo nieco, o co by som sa mohol opriet pri vymahani mojho cestovneho???

    Dakujem

    PS: ci to vymozem, alebo nie, ja kaslem na tie prachy ale ide mi o princip ... to ze narevem na predavaacku nepomoze nikomu ale mozno tym ze to takto zacnem od nich vymahat sa trochu uvedomia ... aj ked asi som iba velky optimista
    Jedine súdnou cestou, keby by si si v rámci občiansko súdneho konania uplatnil vymáhanie náhrady škody, ale vzniknutú škodu budeš musieť preukázať a dokázať.

    slavonav je offline (nepripojený) slavonav

    slavonav
    Mam chut spravit vsetko preto im tymto trochu zneprijemnit zivot, lebo podla mna je to ich chovanie voci vernemu zakaznikovi totalne arogantne. Nehovoriac o tom ze som si vyziadal nahradnu kartu - nakolko ten internet mozem eventualne potrebovat pre moj job a oni ze tu mi neposkytnu ... takze keby ho potrebujem k praci tak som mesiac od praci odrezany

    Blok z benzinky som si zamerne nechal. Mne skor ide o to ci viete o co sa opriet ... lebo vytiahnut na nich iba ze preplatte mi cestu tak vysledok mam jasny ... neaky zakon na zaklade coho by som to mohol vymahat ... alebo ja neviem co ...

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    slavonav Pozri príspevok
    Mam chut spravit vsetko preto im tymto trochu zneprijemnit zivot, lebo podla mna je to ich chovanie voci vernemu zakaznikovi totalne arogantne. Nehovoriac o tom ze som si vyziadal nahradnu kartu - nakolko ten internet mozem eventualne potrebovat pre moj job a oni ze tu mi neposkytnu ... takze keby ho potrebujem k praci tak som mesiac od praci odrezany

    Blok z benzinky som si zamerne nechal. Mne skor ide o to ci viete o co sa opriet ... lebo vytiahnut na nich iba ze preplatte mi cestu tak vysledok mam jasny ... neaky zakon na zaklade coho by som to mohol vymahat ... alebo ja neviem co ...
    Neexistuje zákon, na ktorý by ste sa mohli odvolať priamo. Jedine v zmysle obchodného alebo občianskeho zákonníka sa dá vymáhať škoda, ktorú spôsobí poškodenej osobe iná osoba. Treba to však riadne preukázať, že škoda vznikla pričinením tej druhej osoby.

    Ja neviem posúdiť, či je reklamácia oprávnená a či postupovali správne. Dá sa však obrátiť na obchodnú inšpekciu, ktorá môže na základe podnetu spotrebiteľa nezávisle preveriť a posúdiť spôsob riešenia reklamácie - či bola alebo nebola v súlade s predpismi.

    slavonav je offline (nepripojený) slavonav

    slavonav
    Dakujem, asi tolko som potreboval.
    Skusim sa este skontaktovat s ludmi z obchodnej inspekcie ked bude ta reklamacia vybavvena co na to povedia oni ... potom dam vedet ako som dopadol

    Gandalf99 je offline (nepripojený) Gandalf99

    Gandalf99
    V danom pripade sa mi to javi (pokial islo o kupnu resp. inu spotrebitelsku zmluvu) ako uplatnenie prava zo zodpovednosti za vady a nie za skodu ako pise Chobot.

    V zmysle prislusnych ustanoveni Obcianskeho zakonnika kupujúci má právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady. Do tychto nakladov sa rata cestovne, postovne, znalecky posudok atd.

    Právo na náhradu nevyhnutných nákladov môže kupujúci uplatniť na súde, len ak náklady predávajúcemu oznámi v lehote 24 mesiacov od prevzatia veci.

    slavonav je offline (nepripojený) slavonav

    slavonav
    vdka ... uz som nieco nasiel o tom aj na nete ... tu je o tom tiez pisane ...
    www(bodka)pravaspotrebitela(bodka)sk/index.php?page=brochures&itemid=9

    Reklamacia a vymahanie cestovneho

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.