sta
Ahojte,
ako by ste robili skladovú evidenciu v kaderníctve?
1. Stačí ak budem mať skladovú kartu napr. na farby a evidujem na nej všetky možné druhy farieb, alebo musím mať na každý typ farb zvlášť skladovú kartu?
2. Príjemky robím na základe došlých faktúr a k nim pripojených dodacích listov, ale neviem čo s výdajkami. Pri predanom tovare sa to dá podľa výstupu z RP, ale ako vyskladniť materiál, ktorý použijú kaderníčky pri práci? Môžem to riešiť tak, že si každá bude zapísovať kedy, čo zoberie zo skladu? a potom sa podľa toho spravia výdajky?
Ďakujem.
Ja by som nakúpené farby určite nenaskladňovala, ved pri farbení môžem minúť z 1 tuby polovičku a potom zbytok u inej zákazničky, dokonca zbytok sa ti ľahko pokazí, znehodnotí.... Neviem si to ani predstaviť.
Do inter.smernice treba uviesť, že farby, laky, atd... ktoré sa postupne spotrebúvajú
sú spotrebným materiálom, ktoré sa nebudú naskladňovať a účtovať sa budú do 501 alebo v JÚ prevádz.réžie. Iné by bolo keby som nakúpené farby, laky ďalej predávala, ako tovar nespotrebované, vtedy by som to účtovala ako tovar a zároveň naskladnila a urobila príjem. Pri jeho predaji, vyskladnení by som vystavila výdajku.