Stanislav 1975
Nesúhlasím s tebou, ale nebudem sa hádať...
Napr. na bločku nemusí byť presne špecifikovaný výrobok, napr. výrobné číslo a pod.-takže je ťažko posúdiť,či ide naozaj o ten istý výrobok uvedený na bločku...
Ja by som reklamáciu bez záručného listu určite neuznal...
A mal by si zle, lebo ja by som sa určite obrátila na SOI
![Wink](https://www.porada.sk/images/smilies/wink.gif)
Čo myslíš, kto z nás dvoch by bol úspešný?
![Wink](https://www.porada.sk/images/smilies/wink.gif)
Kto by platil pokutu?
![Wink](https://www.porada.sk/images/smilies/wink.gif)
To, že má predávajúci nastavenú pokladňu tak, že sám nevie, čo pod kódmi má, je jeho problém.
![Wink](https://www.porada.sk/images/smilies/wink.gif)
(Skús si prečítať to, čo je v tom odkaze. Najmä časť o tom, že záručný list nie je predávajúci povinný dať automaticky. Neviem si predstaviť, ako by mi napr. v takom obchode s oblečením vypisovali ku každému bloku z ERP aj záručný list.)