Dobrý deň poraďáci.
Mám tu niečo pre skutočných Excelovských fajnšmekrov
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
1.Mám report v Exceli ktorý mi robí týždenný prehľad.
Každý mesiac musím pre lepší prehľad pri tlačení vytvoriť pomocné listy na ktoré prenášam hodnoty po jednotlivých týždňoch.
Je to otravné
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
Dalo by sa to vytvárať - tlačiť nejako pomocou "zostáv" ? - vo formáte tak ako to mám na "pomocných listoch" keď dáte náhľad
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
Potom by som nemusel ani pripravovať tie "pomocné" listy.
Predstavujem si niečo ako tlačítko - ktorý týždeň chceš vytlačiť? - mohlo by tam byť tiež - za aktuálny týždeň
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
Užívateľ zadá číslom týždeň a vyskočí mu náhľad stránky..
2.Robím aj report vo Worde (môže to byť aj Excel - Word nám lepšie číta BlackBerry).
Z vyššie spomínaného týždňového reportu prepisujem! + a - výroby.
Kde je mínus to sa potom zdôvodnuje - to by som chcel tiež neskôr automatizovať
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
Vedel by Excel sám preniesť tie hodnoty + a - do toho týždňového reportu a do správneho dňa v týždni?
Potom by odpadol bod č. 1
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
Ďakujem všetkým