bosorka987
chcem sa spítat ak mám zaúčtovanú FA ako uhradenú prevodom ale zákazník ju neviplatil na účet ale asi o 2 týždňe ju prišiel vyplatit do pokladne ako mám postupovat pri likvidácií ak ide o PU .
Ach tá slovenčina!
Ak Vám zákazník chce uhradiť faktúru, ktorú už raz máte zaúčtovanú ako uhradenú, potom prečo Vám dáva opäť peniaze? Ak ju máte zaúčtovanú ako uhradenú, a ona ešte nie je uhradená zákazníkom, tak potom máte chybu v zaúčtovaní faktúry, musíte nájsť doklad, ktorým ste zaúčtovala túto uhradu, čiže nájsť chybu a túto odstrániť a potom zaúčtovať príjem peňazí cez pokladňu voči tejto faktúre. Odporúčam Vám vyhľadať si v porade "
Svokrina kuchyňa" tam je popísané, ako sa má účtovať.