Nieje to sytic, je pod tym ihlovy ventil, ktory je dvihany plavakom. Ked sa na to zatlaci, tak sa plavak sklopi dole. Zatlacenie sluzi na zaplavenie plavakovej komory.
Odporucam karburator zmontovat, vyprat v cistom benzine, vyfukat vzduchom, vycistit plavakovu komoru (uvolni sa 2 srobkami zdola). Je dost mozne, ze ihlovy ventil je zalepeny, albo je tam nejaka necistota a preto sa preplavuje karburator.
Inak, komplet rozobrat, vycistit a zlozit karbec je tak na 2 hodiny. Treba si len fotit demontaz.... a potom to nejako poskladat. Vacsinou je na vymenu len par tesneni a "O" kruzkov.
Na fotkach vidno, ze aj z hrudy blata sa spravit funkcny karburator a z Vari z roku 1986 sa da znova poskladat funkcna krasavica.
Tu nasu som s bratom renovoval pred rokom, jazdi ako nova. Ak budem vediet, rad poradim.