Marína
Veď ja som k 8,00 hod. v pluse. Natankované mám už o 7,29 v ten istý deň. My to tu asi neporiešime. Keď bude na to čas, opýtam sa v MRP.
Ďakujem Lenka za tvoj čas.
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
Neviem, či Ti poradím k Tvojej veci. Iba toľko. V nádrži nikdy nemôžeš mať nulovú hodnotu, to nemá logiku, auto by sa v žiadnom prípade ani nepohlo z miesta, vždy tam musí byť aspoň nejaký ten liter PHM - zostatok, s ktorým začínaš, alebo ktorý prevádzaš do budúceho mesiaca + čerpanie v bežnom mesiaci, ak je vozidlo v prevádzke. K vozidlu si zober veľký technický preukaz, v ňom zistíš normovanú spotrebu PHM na km jazdy v meste i mimo mesta, zistíš si objem nádrže v litroch, objem nádrže je rôzny podľa typu vozidla. Už aj z bločkov zistíš , kde sú uvedené PHM v litroch, kedy sa čerpalo na maximum, zvyčajne vo firemných vozidlách sa čerpá PHM do vozidla do plna nádrže, na maximum. A rozhodujúci je stav tachometra začiatočný a konečný k hodnotenému obdobiu, a to nepustí. Adekvátne k vykázaným najazdeným kilometrom podľa stavu tachometra musia byť aj spotrebované PHM, norma spotreby nepustí, preto je nutné, aby Ti šéf dal rozpis jázd v meste, mimo mesta s vyčíslením najazdených kilometrov, pretože v meste je vyššia spotreba PHM na odjazdený km, mimo mesta je nižšia spotreba PHM na odjazdený km. Ak Ti môj príspevok nepomôže, prepáč, vymaž ho.