rozika38
02.09.09,07:28
Ahojte poraďáci,
neviem či som strelila správnu rubriku, ale dúfam že mi tu pomozete.
mame v praci taky problem, uz nas v kancli sedi asi 6 osob, a sme tam ako sardinky. dalsia vec je ze ta kancelaria je skoro nevetratelna, nakolko ked sa otvoria okna, dnu vchadza dym a smrad z vyroby, alebo je tam neuveritelny prievan.
počula som, že nejaky zakon, alebo nieco upravuje aky zivotny priestor musi mat kazdy clovek v kancelarii. malo by sa to preratavat na metre kubicke.
vie o tom niekto niečo? prosim poradte mi!!! chceli by sme to tu riešiť, lebo sa tu neda ani dychat. :cool::cool::cool:
neviem či som strelila správnu rubriku, ale dúfam že mi tu pomozete.
mame v praci taky problem, uz nas v kancli sedi asi 6 osob, a sme tam ako sardinky. dalsia vec je ze ta kancelaria je skoro nevetratelna, nakolko ked sa otvoria okna, dnu vchadza dym a smrad z vyroby, alebo je tam neuveritelny prievan.
počula som, že nejaky zakon, alebo nieco upravuje aky zivotny priestor musi mat kazdy clovek v kancelarii. malo by sa to preratavat na metre kubicke.
vie o tom niekto niečo? prosim poradte mi!!! chceli by sme to tu riešiť, lebo sa tu neda ani dychat. :cool::cool::cool:
Blankake
02.09.09,05:44
Nariadenie 391/2006 Z.z. z 24.5.2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkach na pracovisko, Príloha 1:
15.2.6. Na pracoviskách má na jedného zamestnanca pripadnúť najmenej
12 m3 vzdušného priestoru pri práci vykonávanej v sede,
15 m3 vzdušného priestoru pri práci vykonávanej v stoji,
18 m3 vzdušného priestoru pri ťažkej telesnej práci.
Stanovený vzdušný priestor nemá byť zmenšený stabilnými prevádzkovými zariadeniami.
15.2.6. Na pracoviskách má na jedného zamestnanca pripadnúť najmenej
12 m3 vzdušného priestoru pri práci vykonávanej v sede,
15 m3 vzdušného priestoru pri práci vykonávanej v stoji,
18 m3 vzdušného priestoru pri ťažkej telesnej práci.
Stanovený vzdušný priestor nemá byť zmenšený stabilnými prevádzkovými zariadeniami.
rozika38
02.09.09,05:50
Ďakujem :)
pracovisko
02.09.09,05:59
Ahojte poraďáci,
neviem či som strelila správnu rubriku, ale dúfam že mi tu pomozete.
mame v praci taky problem, uz nas v kancli sedi asi 6 osob, a sme tam ako sardinky. dalsia vec je ze ta kancelaria je skoro nevetratelna, nakolko ked sa otvoria okna, dnu vchadza dym a smrad z vyroby, alebo je tam neuveritelny prievan.
počula som, že nejaky zakon, alebo nieco upravuje aky zivotny priestor musi mat kazdy clovek v kancelarii. malo by sa to preratavat na metre kubicke.
vie o tom niekto niečo? prosim poradte mi!!! chceli by sme to tu riešiť, lebo sa tu neda ani dychat. :cool::cool::cool:
Nariadenie vlády SR č. 391/2006 Z. z. stanovuje na pracovisku aj voľnú podlahovú plochu na 1 zamestnanca minimálne 5 m2, okrem zariadení a spojovacích ciest. Mali by ste sa obrátiť na Pracovnú zdravotnú službu na Vašom pracovisku, ako a či Vám vôbec zhodnotili pracovisko podľa platnej legislatívy.
neviem či som strelila správnu rubriku, ale dúfam že mi tu pomozete.
mame v praci taky problem, uz nas v kancli sedi asi 6 osob, a sme tam ako sardinky. dalsia vec je ze ta kancelaria je skoro nevetratelna, nakolko ked sa otvoria okna, dnu vchadza dym a smrad z vyroby, alebo je tam neuveritelny prievan.
počula som, že nejaky zakon, alebo nieco upravuje aky zivotny priestor musi mat kazdy clovek v kancelarii. malo by sa to preratavat na metre kubicke.
vie o tom niekto niečo? prosim poradte mi!!! chceli by sme to tu riešiť, lebo sa tu neda ani dychat. :cool::cool::cool:
Nariadenie vlády SR č. 391/2006 Z. z. stanovuje na pracovisku aj voľnú podlahovú plochu na 1 zamestnanca minimálne 5 m2, okrem zariadení a spojovacích ciest. Mali by ste sa obrátiť na Pracovnú zdravotnú službu na Vašom pracovisku, ako a či Vám vôbec zhodnotili pracovisko podľa platnej legislatívy.