Zavrieť

Porady

Chcela by som vykonávať bezpečnostného technika a technika požiarnej ochrany, čo k tomu potrebujem, ako začať?

Dobrý deň, absolvovala som kurz BOZP a kurz technika PO, už ma čakajú len skúšky z technika PO, čiže budem mať osvedčenie pre výkon bezpečnostného technika a aj osvedčenie pre výkon technika požiarnej ochrany.
Moja otázka znie, ak by som chcela vykonávať ako osoba BOZP a PO musím mať najskôr nejakú prax v BOZP a PO u nejakého zamestnávateľa, alebo si môžem rovno otvoriť živnosť alebo sro-čku a sama robiť tieto činnosti - BOZP a PO?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    No ak aj po absolvovani kurzov a ziskani osvedceni nevies zodpovedat tuto zakladnu otazku, tak sa zatial do tejto aktivity nepustaj a najprv si dokladne nastuduj prislusne pravne normy.
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    ebi77 no však práve vôbec v tomto nemám jasno, kopec zákonov poprepletaných na prednáškach, kto sa má v tom vyznať? preto sa chcem opýtať tých čo sa v tom pohybujú a majú prehľad, vopred Ďakujem za odpovede
    avalik nevyznas sa v tom a uvazujes o samostatnom vykonavani tychto odbornych cinnosti? mas vobec nejaky pud sebazachovy a stipku zodpovednosti? ved si prestuduj tie zakony, odpoved tam mas.
    tannenkau ona ešte netuší, že iné je listovať v zákonoch / robiť kurzy