Zavrieť

Porady

vyplatenie poistky po dovršeni 18...

Zdravim,
ja by som chcel vediet ako je to vlastne s tym vyplatenim po dovrseni plnoletosti.
Mne vlastne rodicia tu poistku predlzili dalej vraj budem mat na svadbu.
Problem je ze ked som sa po 3 rokoch spytoval ze co je s tou poistkou tak mi rodicia povedali ze tie peniaze uz davno vybrali a minuli
Ja sa v tychto veciach moc nevyznam tak preto by som sa chcel spytat, ze ci to len tak mozu alebo mam aj ja dake prava, ci je normalne ze som z tych penazi nevidel ani cent.

Momentalne som nezamestnany a externy student tak realne hrozi ze nebudem mat z coho vyplatit studium tak tie peniaze by bodli ako sol.

Ďakujem za rady
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    No to zavisi od toho aku poistku si mal vlastne uzavretu.
    Poistka nemusi automaticky koncit 18 rokom veku zivota, zavisi to aj od toho, kedy bola uzatvarana.

    Moja skusenost je, ze o vyplatenie musela poziadat dcera ako poistenec, nestacilo, aby sme o to poziadali my ako rodicia.

    Poisotvne zvyknu prehovarat poisternych pri ukonceni poistky, aby peniaze investovali do dalsej poistky, ak sa tak stalo v tvojom pripade, tak peniaze budu vyplatene az v pripade dozitia (zvycajne 25 rokov) alebo tej svadby, podla toho, ktora skutocnost nastane skor.