Zavrieť

Porady

OMEGA A DPH

Dobrý večer som začiatočník v omege aj v PÚ.
Neviem vytlačiť v OMEGE priznanie DPH, poradíte mi ako na to? Je tu teraz niekto? Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Kathryn je offline (nepripojený) Kathryn

    Kathryn
    Musíš si urobiť uzávierku B, D a potom cez Tlač-DPH-Daňové priznanie sa ti to podarí vytlačiť.

    Janette je offline (nepripojený) Janette

    veselá, priateľská.. Janette
    Ďakujem za ohlas, ale ja to skúšam cez D aj B, ale mi to nejde .. keď si dám vytlačiť, tak tam nič v riadkoch nie je.. hmm..

    Janette je offline (nepripojený) Janette

    veselá, priateľská.. Janette
    no aby som ujasnila situáciu, prišla som do firmy, ktorá účtovala v inom programe, som účtovník už 15 rokov, ale v PÚ nie som veľmi doma,.. nahrávam ako sa mi len dá - rýchlo všetky doklady od januára, aby som to mala všetko v OMEGE... - huráá... teraz treba DPH - no ako vidím, už to do polnoci nestihnem - bude pokuta za nedodržanie termínu - myslím 2.000,-. Uzávierku som si urobila postupne 1,2,3,4/2008 aj keď tam nie je všetko nahrané - ale teraz je podstatný máj... išla som cez B,D a nič.. dokonca ani v ostatných mesiacoch sa mi nič nezobrazuje..

    Kathryn je offline (nepripojený) Kathryn

    Kathryn