Zavrieť

Porady

Vaše albumy

ALDA ALDA

ALDA je offline (nepripojený) ALDA

stará mama, matka, manželka
Neviem či som správne pochopila vytvorenie "vašich albumov".
Predstavovala som si tam skutočné fotografie a teraz vidím, že sa tam prikladajú aj všelijaké obrázky a tancujúce a trblietavé postavičky atď, ktorých je v inej téme neúrekom. Neviem, ale má niekto aj takého obrázky v albume?
Toto je môj pocit.
Usporiadat
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
ALDA Pozri príspevok
Neviem či som správne pochopila vytvorenie "vašich albumov".
Predstavovala som si tam skutočné fotografie a teraz vidím, že sa tam prikladajú aj všelijaké obrázky a tancujúce a trblietavé postavičky atď, ktorých je v inej téme neúrekom. Neviem, ale má niekto aj takého obrázky v albume?
Toto je môj pocit.
Keby len v jednej .................................................
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Manual Manual

Manual je offline (nepripojený) Manual

Helenka máš pravdu. Ťažko sa ukočíruje toľký národ na Porade. Každý si to vyloží po svojom a je v tom mrníííík ako Brno.
Možno aj do svojich fyzických albumov doma si dávajú trblietavé obrázky a vlastné fotografie majú po šuplíkoch.
0 0
DanielaSL DanielaSL

DanielaSL je offline (nepripojený) DanielaSL

Mama troch dospelých detí
Heli...kukni moje albumy....ja tam mám len "môj život"....
0 0
Blankake Blankake

Blankake je offline (nepripojený) Blankake

Malo by sa to premenovať na "Vaše albumy vlastných fotiek"
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

ALDA Pozri príspevok
Neviem či som správne pochopila vytvorenie "vašich albumov".
Predstavovala som si tam skutočné fotografie a teraz vidím, že sa tam prikladajú aj všelijaké obrázky a tancujúce a trblietavé postavičky atď, ktorých je v inej téme neúrekom. Neviem, ale má niekto aj takého obrázky v albume?
Toto je môj pocit.