Vďaka za reakciu, dohoda o urovnaní dlhu de facto neexistuje. Na základe oznámenia o výsledku prešetrenia sťažnosti som im písomne odoslala súhlas so zrušením odstúpenia od zmluvy. Ďalej citujem: " Na základe Vášho písomného suhlasu dôjde k stornovaniu poplatkov - pokút za porušenie zmluvných podmienok služby a k stornu poplatkov za službu VRI za obdobie 8/2008, kedy bola služba vypojená z prevázky. Faktúry za telekomunikačné služby za obdobie 5, 6,a7/2008ponechávame v platnosti v plnom rozsahu."
Ďalej ani zmienka o nejakých iných poplatkoch. Na telefónnom čísle uvedenom v liste sedí operátor, ktorý sa mi k tomu vyjadriť nevie, nieje kompetentný ma prepoiť na nikoho z reklamačného oddelenia a písomná forma riešenia je na porazenie naťahujem sa s nimi už cca rok a mám pocit, že si tam všetci sedia na kábli. Priamo na pobočke to isté, nič nevedia, nič nemôžu a podobne.