Tu sú moje skúsenosti:
Re: Notebook Acer - reklamacia zaheslovaneho HDD
Citát:
Pôvodca textu príspevku: Zuziana
Kúpila som si taktiež notebook, bez operačného systému. OS zakúpený zvlášť - verzia pre 1 PC. Môj problém je v tom, že cuká a škrká reproduktor. Prvýkrát v rámci reklamácie vymenené? niektoré komponenty. Onedlho sa tá istá chyba objavila znovu. Teraz sa reklamuje druhý krát. A teraz moja otázka, čiste hypotetická. Ak sa táto chyba objaví znovu mala by som mať nárok na vrátenie peňazí, resp. výmenu tovaru. Ale čo s Win? Ten bol už raz inštalovaný a bude ho možné pre túto závadu inštalovať druhý krát, alebo si mám zase kúpiť nový Win?
Story pokračuje: V rámci 2. reklamácie vymenená základová doska (ako pri 1.(???
Ďalšia zistená závada - nefungoval Shift.... čiže mohli sa písať len malé písmená. Pri 3. reklamácii vymenená základová doska a klávesnica. ???
Prestal fungovať ten istý reproduktor. Prijaté na 4. reklamáciu s požiadavkou na vrátenie peňazí.
A toť výrok servisu: Mechanické poškodenie užívateľom, poškodený reproduktor. Nie je možný dobropis ani záručná oprava NB.
Predajca na vybavenie reklamácie dopísal: Zariadenie vrátené zákazníkovi s cenovou ponukou.
Cenová ponuka na opravu reproduktora je na 2 700,- Sk!!!
Podotýkam, že NB nie je nijak poškodený, nikdy nespadol ani nič podobné, ničím nebol poliaty, záručné plomby nepoškodené.
Ako sa dá mechanicky poškodiť reproduktor zatvorený v plastovej krabici do ktorej nemám prístup?
Pri preberaní som bola rozhodnutá, že ho dám na expertízu. Má zmysel sa s nimi ťahať, alebo si mám radšej kúpiť za 500 Sk externý reproduktor?
Daj potom vedieť ako si dopadol ty. Mne sa doťahovať s nimi nechcelo.