Zavrieť

Porady

Reklamácia

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či by diagnostika počas záručnej doby nemala byť zadarmo? Totižto dávala som na reklamáciu notebook, kde vypadávali písmená a usb port bol zaseknutý. Po 2 týždňoch sa mi ozvala pracovníčka danej firmy s tým že reklamáciu neuznali a že či klávesnicu nedám opraviť za približne 140 eur. To som zamietla. Asi o 5 minut neskôr mi volala znovu .. s tým, že ma upozornila, že budem musieť zaplatiť 20 eur za diagnostiku notebooku za ten čas čo tam bol. No predtým ma na to neupozornila.. skor ako som ten notebook na reklamáciu dávala. Preto sa pýtam či sa počas záručnej doby má platiť za diagnostiku elektroniky? .. Za odpoveď ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.