susann2 Tak to sa isto nestalo, mne sa už nepodarilo dostať sa do tej schránky ani cez zabudnuté heslo. Bolo mi povedané, že po 3 mesiacech nepoužívania adresy, si ju už môže otvoriť hocikto iný. Mna ale zarazilo, že ked už ju môže niekto používať, prečo automaticky nie je zrušená všetka pošta, čo tam dovtedy chodila predchádzajúcemu užívateľovi. Ved predsa nech si každý všetko nastaví sám. Administrátor mi povedal, že musí chrániť klienta, ktorého, len toho súčasného a toho predchádzajúceho vari nie ?
To sa mi zdá hlúposť, také niečo ti administrátor povedať nemohol. Alebo aj keď povedal, tak to nie je. Väčšinou po 3 mesiacoch nečinnosti (ak sa užívateľ ani neprihlási do schránky) sa schránka zablokuje a nie je možné už z nej nič posielať. Po dlhšom čase (záleží od nastavenia servera) sa účet úplne zruší.
Ja som tak na zozname po 3 mesiacoch stratil účet, názov schránky síce existoval, ale už som ho nemohol používať. Admin mi napísal, že si mám založiť nový účet. Takže neverím, že by sa účet po nejakom čase každému sprístupnil. Skôr si myslím, že si si dala slabé heslo a niekomu sa ho podarilo prekonať (uhádnuť). Nemala si heslo rovnaké, ako užívateľské meno?