vikinka § 19 ods.2 ZDP
k) výdavky (náklady) na reklamu vynaložené na účel prezentácie podnikateľskej činnosti daňovníka, tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, obchodného označenia výrobkov a iných práv a záväzkov súvisiacich s činnosťou daňovníka so zámerom dosiahnutia zabezpečenia, udržania alebo zvýšenia príjmov daňovníka,
ktoré sú vynaložené v podobe napr.výhier a prémií z reklamných súťaží,či podobných žrebovaných a výherných podujatí
§ 19 (2)
Daňové výdavky, ktoré možno uplatniť len v rozsahu a za podmienok ustanovených v tomto zákone, sú
k) výdavky (náklady) na reklamu vynaložené na účel prezentácie podnikateľskej činnosti daňovníka, tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, obchodného označenia výrobkov a iných práv a záväzkov súvisiacich s činnosťou daňovníka so zámerom dosiahnutia, zabezpečenia, udržania alebo zvýšenia príjmov daňovníka,
§ 21 ods. 1 písm. h) zákona č. 595/2003 Z.z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov
Ak daňovník poskytne svojim klientom vecné predmety s označením (logom) svojej firmy so zámerom dosiahnutia, zabezpečenia a udržania príjmov, potom náklady zaúčtované v účtovníctve daňovníka súvisiace s ich obstaraním (zhotovením), po splnení stanovených podmienok, sú uznanými daňovými výdavkami,
maximálne do výšky 16,60 eura za jeden predmet