Zavrieť

Porady

Kancelária - povinnosti

Pred týždňom sme sa nasťahovali do našej prvej kancelárie. Rád by som sa opýtal, aké všetky povinnosti pre nás z toho vyplývajú, teda kde a komu musím dať vedieť. Zatiaľ sme len nahlásili na mestskom úrade odvoz komunálneho odpadu. Je potrebné túto skutočnosť ešte niekde nahlásiť?

Sme začínajúca spol. s.r.o. bez zamestnancov v oblasti vývoja software. Kancelária je určená prevažne na to, aby sme mohli (spoločníci) pracovať pri sebe z dôvodu lepšej komunikácie. Klienti k nám chodia minimálne, väčšinou ich navštevujeme my, prip. komunikácia prebieha cez internet alebo telefón.

Ďakujem za info.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Kancelária - povinnosti

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.