No veď cieľom je aby to bolo prehľadné.
Ja tu od začiatku ako vznikla Porada bojujem za to aby mal každý problém svoju tému.
Občas si to treba pripomenúť, takže ďakujem za vytvorenie tejto témy
Ak bude v jednej téme riešených niekoľko problémov, tak sa stane neprehľadnou a hlavne vyriešený problém sa stane nedohľadateľným.
Každý problém by mal byť zjavný z názvu témy aby bolo jasné pri vyhľadávaní čo sa v téme skrýva. Ak bude mať téma veľa strán, tak bude nepoužiteľná, samozrejme ak nemáte chuť stráviť hľadaním v tej téme niekoľko hodín....
Neznamená to, že budeme na ten istý problém zakladať desať tém.
Nedá sa to ani exaktne vždy definovať kedy ide o ten istý problém a kedy už o nejaký iný. Niekedy na to môžeme mať aj rozdielny meter, názor.
Aby som bol konkrétny, Lianka položila otázku v téme
http://www.porada.sk/t36-p2-dopyt-na-danovy-urad.html. Téma bola o tom aby sme tu zhromažďovali dopyty z daňových úradov a bola ešte z roku 2004. Pritom ona sa pýtala ľudí na skúsenosť dokedy zvykne DU odpovedať na dopyty.
Podľa mňa to je úplne samostatná otázka a vôbec nesúvisí s tým čo som písal v prvom príspevku.
Omnoho lepšie by bolo založiť tému s názvom "Aká rýchla je reakcia DÚ na daňový dopyt". Je to potom pekne zjavné z názvu a človek čo to bude hľadať si klikne na správnu tému a po troch príspevkoch nájde svoju odpoveď.
Pre Vašu informáciu, pripravujem novú funkcionalitu kde bude môcť autor témy uzavrieť tému a označiť príspevky ktoré jeho otázku vyriešili a zavrieť tému. Lebo máme tu kopec siahodlhých tém ktoré riešia síce podobné problémy, avšak po tretej strane sa rieši úplne iný problém ako ten čo je v prvom príspevku.