Mňa často prekvapuje arogancia predávajúcich, ktorí nie sú ochotní uznať vady na výrobkoch. Jedna známa mi tiež rozprávala, ako kúpila začiatkom zimy synovi kopačky, dostal ich na vianoce. Keď ich na jar začal nosiť, po bokoch koža praskla (a to boli za niekoľko tisícoviek!). Kamarátka ich zobrala do obchodu, kde ich kúpila, topánky síce zobrali, ale s tým, že do 30 dní sa vyjadria. Do 30 dní sa vyjadrili - samozrejme, reklamáciu zamietli a ešte akým spôsobom! Vraj topánky neboli reklamované ihneď, ako sa na nich vyskytla závada, na vady na topánke sa neposkytuje záruka 2 roky a podobné veci, ktoré sa dokonca pokúsili oprieť o Obchodný zákonník. Tak som sa mierne vytočila, obratom napísala list, kde som docitovala ich necelé citácie príslušných paragrafov a jasne dala vedieť, že nemajú len práva, ale aj povinnosti voči kupujúcim. Bola som v liste dosť tvrdá, oháňala som sa SOI a súdnymi inštanciami - a hneď bola reklamácia uznaná. Ale ja som bola vo švungu - pekne im za to, že topánky chceli vymeniť za nové poďakovala a trvala na práve vrátenia peňazí. Vrátili a boli ticho.