majenka21
AHojte.. Vie mi niekto poradit? Ak mam zamestnanca, ktory pracuje uz treti mesiac a chce si zobrat 3 dni dovolenky tak ako to bude s odvodmi? Mzdu dostava stale rovnaku (Minimálnu).. Vypocitam denny vymeriavaci zaklad za posledne 3 mesiace a to nasobim s poctom dni ktore odpracoval? A ked ma mesiac 20 dni + 2 dni st. sviatku tak tie tri dni odpocitam od 22 alebo od 20? a potom odvody pocitam len z tych dni co pracoval? dovolenka sa tam nepocita? dakujem..
Mám takú teóriu, že nemôžeme všetci robiť všetko. Ani v ekonomickej oblasti (alebo už vôbec nie v ekonomickej oblasti). Na Tvojom mieste by som túto sólo agendu si dal robiť dodávateľsky (zmluva, zodpovednosť za škodu ...). V konečnom dôsledku možno ani neušetríš. Je to ostatne agenda "ako vyšitá" pre "internetovú dodávku" za relatívne malý peniaz.