Dobry den prajem (ak otvaram novu diskusiu, ktora uz je otvorena, ospravedlnujem sa).
Chcel by som sa poprosit o radu, poradit sa.
Mam eshop aj s treningovymi pocitacmi Suunto, dna 23.12.2008 som predal jeden lacnejsieho modelu aktivnemu sportovcovi, ktory sa priznal, ze ho denne pouziva + najma hrudny pas, ktory je vystaveny zatazi, potu, vode,... prvykrat ho (hrudny pas) reklamoval v maji/2009 (dovod: praskanie tenkych gumiciek v elastickom pase + odliepanie plôžky kde bol senzor), pas mu bol vymeneny kus za kus (neskumali sme opodstatnenie), druhy krat ho reklamoval na jesen (opat ten isty dovod) a treti krat teraz 15.2.2010 (!). Zial Suunto dava na svoje prislusenstvo vraj iba rocnu zaruku (je to ok v SR?). Zakaznik chce svoje peniaze spat (vraj to uz 3x reklamoval a pod...), pas sme poslali vyrobcovi na posudenie ci je normalne poskodit ho 3x do roka. Je mozne ze zakarnik s nim zle zaobchadzal (nestaral sa on, poriadne nesusil, necistil od potu a podobne).
Ako by ste prosim reagovali Vy, s Vasimi skusenostami. Dvakrat sme pas vymenili kus za kus (solo hrudny pas stoji 40€, v baleni s pocitacom cca 99€) - a to chce este peniaze za vsetko spat...
Dakujem za vas nazor, radu...
ST