jacekova tu poškodenu otvorilo. boli tam udaje dobrej firmy. potom som to obnovila a zase to bolo tak ako na začiatku. ale asi som trochu na vine aj ja,lebo ja aj na kluci mam zalohu s tým poškodením.
počkám na to mrp.
dakujeeeeem za ochotu.
Asi fakt budeš musieť počkať na MRP
http://upgrade.mrp.sk/faqwebpages/Fa....aspx?cislo=65
Aj oni doporučujú postup :
Toto hlásenie sa vyskytuje v prípade poškodenia dát. Môže byť spôsobené výpadkom elektrického prúdu, vypnutím počítača resp. nekorektným ukončením programu.
1.) Obnovte dáta zo staršej zálohy (napr.z prechádzajúceho dňa) a ručne doplňte chýbajúce dáta.
alebo
2.) Pošlite zálohu Vašich dát.
Urobte zálohu dát (Údržba dát / Zálohovať dáta ) - vytvorí sa súbor MRPDATA.PHC a tento vložte
ako prílohu e-mail-u.
Pripíšte :
- v ktorej agende je problém a stručný popis problému
- uveďte celé číslo Vašej verzie (napr. 3.11 (253)), ktoré nájdete v menu Pomoc / O programe
- uveďte sériové (licenčné číslo) napr. YJFSM000000, ktoré nájdete v menu Pomoc / O programe.