Pokiaľ sa jedná o chybu výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, je možné botasky reklamovať.
Kupujúci je povinný chybu reklamovať bez zbytočného odkladu, ihneď ako sa chyba prejaví.
Pri uplatnení reklamácie sa postupuje v súlade so Zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a OZ.
Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia veci predávajúcim. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (§ 623 OZ).
Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).