Zavrieť

Porady

zivnostensky list vs denny student - odvody

Dobry den Poradcovia,

mna by zaujimalo kedze som denny student a mam v zaujme si zalozit zivnostensky list ako je to s odvodmi?

Zivnostensky urad nezaujima, ci som student alebo zamestnanec. Viem ze prvy rok platim odvody ako zivnostik len do ZP dalsi aj do SP. No ako to funguje ak ma zivnost denny student, za ktoreho podla mna odvadza prispevky stat?

Dakujem za info,
Michal
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Co sa tyka odvodov, odvadzas odvody riadne ako zivnostnik. Nie je v tom rozdiel, ci si alebo nie si student.
    Rovnako nie je rozdiel, ked ma niekto zivnost a popri tom aj pracuje ako zamestnanec.

    peckykom je offline (nepripojený) peckykom

    peckykom
    Vdaka,

    dobre takze v com treba urobit opatrenie lebo nerozumiem tomu.
    Za denneho studenta odvadza odvody stat a ked ma zivnost odvadza ich dvakrat?

    FugAn je offline (nepripojený) FugAn

    FugAn
    peckykom Pozri príspevok
    Vdaka,

    dobre takze v com treba urobit opatrenie lebo nerozumiem tomu.
    Za denneho studenta odvadza odvody stat a ked ma zivnost odvadza ich dvakrat?