Zavrieť

Porady

Vyzivne

Zajtra mam sud pre zvysenie vyzivneho.
Medzicasom som skoncil skolu a uz niesom student. Co teraz?
Co mam ziadat? nejaky doplatok ododna podania? alebo ako?
Poprosim surne dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    huli0401 Pozri príspevok
    Co sa stane ked sa s nim dohodnem podla prispevku vyzsie (veronikasad) a poviem to tak zajtra na sude? nebude to na nejaku pokutu?
    Nie, nebude.
    Zajtra na sude mozete predlozit vasu dohodu a sud len ju potvrdi.

    Flinstone je offline (nepripojený) Flinstone

    Flinstone
    len tak na okraj... vyživovacia povinnosť trvá do času kým nieje dieťa schopné sa živiť samo. Nie dovtedy kým sa neživí samo. Takže ukončením štúdia skončil zákonný nárok.
    Ak sa však dohodneš s otcom aby ťa ešte chvíľu podporoval, je to na vás.
    Na súde môžeš predložiť dohodu, ak k nejakej dospejete, ale môžeš svoj návrh aj stiahnuť.
    Ale to už zrejme záleží aj na tom, ako sa k tomu postaví otec, resp. aký máš s ním vzťah. Ak je dobrý, škoda by ho bolo na záver pokaziť.

    iriska je offline (nepripojený) iriska

    iriska
    Netreba sa ničoho báť - právnika by si platil zbytočne.