Priznám sa, nie som obuvník, neviem to posúdiť ani podľa fotky. Aj ked vidím preliačinu. Skús sa spýtať nejakého obuvníka v okolí, čo môže byť príčinou, aspoň budeš vedieť argumentovať...
ŠOI aspoň zistí, či obuv bola naozaj v skúšobni,alebo si predajca uľahčil a reklamáciu zamietol neoprávnene.
Ak si presvedčená o svojej pravde nedaj sa! Aj pri obuvi je dôležitý vzhľad a preliačina môže omínať, či ničiť punčochy.
![MimoTemy](https://www.porada.sk/images/smilies/mimotemy.gif)
ja som v lete reklamovala 2.týždňový bazén. Začal sa postupne prevažovať na jeden bok, až sa prelial celkom
![Frown](https://www.porada.sk/images/smilies/frown.gif)
. Podala som reklamáciu, opísala som podrobne závadu. Po 3. týždňoch mi volali z predajne, nech si prídem pre bazén,reklamáciu zamietli, ukázali mi vyjadrenie zo skúšobne.
Skoro ma porazilo!
![Mad](https://www.porada.sk/images/smilies/mad.gif)
Našťastie som mala to čudo prevaľujúce sa na jeden bok nafotené. Bazén som odmietla prevziať,žiadala som o opätovné prehodnotenie a priložila som fotky, s tým, že to tak nenechám, lebo som presvedčená, že to bola chyba materiálu a šitia.
O dva dni mi volali, nech si prídem pre peniaze.
Takže neviem, čo si o tom myslieť
![EEK!](https://www.porada.sk/images/smilies/eek.gif)
![Confused](https://www.porada.sk/images/smilies/confused.gif)
...bolo to v skúšobni? Nebolo? Kontrolovali to vôbec? Alebo???
Držím palce, daj vedieť