Zavrieť

Porady

Opakovaná reklamácia

V jednej predajni elektra som si pred rokom zakúpil notebook. Pol roka fungoval úplne v poriadku a potom sa začal prehrievať. S tým následovalo zníženie výkonu, vyššia hlučnosť vetráku, občasné nefungovanie klávesnice až vypínanie + neskutočne rozpálené trafo.
1. reklamácia bola na prehrievanie a uvoľnený pánt na display. Odpoveď mi prišla len na prehrievanie a to výmena vetráku.
2. reklamácia bola rovnaká + pribudlo nefunkčné tlačidlo touchpadu a prehrievajúci sa adaptér (trafo). Odpoveďou bola výmena vetráku, dotiahnutie pántov na display a adaptér je vraj OK.
3. reklamácia - prehrievanie notebooku a adaptéru + dlhé načítavanie disku ktorý častokrát nabiehal až na druhýkrát s tým,že je to 3 reklamácia rovnakej závady a chcem odsúpiť od zmluvy. Odpoveďou bola už len výmena komponentu (či vetrák alebo HD neviem) a adaptér je OK.
Včera som ho dal na 4. reklamáciu na prehrievanie prístroja a adaptéru s tým ,že zamestnanec reklamácií mi odporučil nech spíšem žiadosť na odstúpenie od zmluvy.
Notebook potrebujem k štúdiu a k práci a naplánovať zálohovanie a reklamáciu je čoraz ťažšie. Chcel by som späť peniaze a vybrať si iný - funkčný model.
Nevie niekto poradiť??
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    draik je offline (nepripojený) draik

    draik
    Keďže ide o opakované vyskytnutie tej istej vady, tak môžte odstúpiť od zmluvy. Je to jednostranný právny úkon (teda žiadna žiadosť), ktorým oznamujete predávajúcemu odstúpenie od zmluvy. Vy ste povinný vrátiť výrobok, predávajúci kúpnu cenu.

    pyrokrat je offline (nepripojený) pyrokrat

    pyrokrat
    Jadro žiadosti (spravené podľa jedného príkladu z webu):
    Dňa 14.03.2009 sme spolu uzatvorili kúpnu zmluvu na notebook, COMPAQ PRESARIO CQ60-135 s OS, výrobné číslo 2CE8435MXL. Kúpna cena výrobku bola 549,- EUR a suma Vám bola zaplatená prostredníctvom splátkového kalendára.

    Z dôvodu 4 reklamácie(č. 13/65/2010) a stále sa opakujúcej závady produktu, ktorá mi neumožňuje produkt plne využívať chcem na základe §623 Obcianskeho zákonníku od kúpnej zmluvy odstúpiť.

    Touto vadou myslím neustále sa prehrievanie ktoré znižuje výkon notebooku, zvyšuje jeho hlučnosť a v často aj zapríčiňuje jeho vypínanie, nehovoriac o ďalších problémových závadách ako bolo nefunkčné tlačidlo touchpadu a dvakrát reklamovaný uvoľnený pánt displaya.
    Oznámte mi prosím, či ste ochotný prevziať notebook s jeho príslušenstvom späť do svojho vlastníctva a vrátiť mi kúpnu cenu.

    Opakovaná reklamácia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.