Dobrý deň potreboval by som radu. Zakúpil som si externy HDD značky Seagate v hodnote cca 150eur asi pred pol az tristvrte rokom. Za ten čas som ho bol už asi dvakrát reklamovať. Teraz sa mi stalo znovu že prestal z ničoho nič ísť (už som raz reklamoval ten istý problém). Zapojili ho, vyskúšali a na počkanie mi ho vymenili. A teraz mám najväčší problém s tým že som stratil bloček, no mám hdd fyzicky nepoškodeny aj krabicu a celé príslušenstvo ku nemu (niektoré dokonca ani nerozbalené). Mám právo na reklamáciu aj bez bločku? resp. môžem ich požiadať nech prezrú záznami o kúpe, alebo niečo také, alebo prísť s niekym kto mi to dosvedči aby mi uznali reklamáciu? a ešte jedna otázočka. Ak áno mám právo na výmenu za iný tovar v tej hodnote v akej som ho kupoval predtým, alebo v tej akú ma teraz, alebo na vrátenie plnej kupnej ceny? Vopred ďakujem.