Ahojte,
potreboval by som poradit s fakturaciou. Robim obchodneho zastupcu na zivnost, od 18.11. mam uzatvorenu zmluvu s jednou firmou, podla ktorej som odmenovany na zaklade uzatvorenych zmluv, plus prve mesiace od poctu stretnuti, ktore sa vyzera asi takto :
1 mesiac 500
2 mesiac 400
3 mesiac 300
4 mesiac 200 atd
Kedze som robil aj nieco ine, okrem tohoto(pocet navstev som ale dodrzal), tak v mesiacoch november a december som si nic podla tejto zmluvy nefakturoval a dohodli sme sa ustne, ze si budem ako prvy mesiac zmluvy fakturovat januar. A tu je problem, lebo ked som poslal teraz prvu fakturu, tak mi tam chcu uznat iba prispevok za 3 mesiac a ten je uz o 200 nizsi ako za prvy... To ma poriadne vytocilo a stratil som zaujem robit pre tuto firmu. Moja otazka znie, je mozne nejako im dofakturovat tie dva mesiace? Ako na to?