Zavrieť

Porady

REKLAMACIA T-COM

ahojte chcela by som poprosit o radu, moju priatelovi konci zmluva s t com, internet a magio a volal pred dvoma dnami s operatorkou a objednal si predlzenie zmluvy - celkova suma vysla na cca 30 euro mesacne za obe sluzby, dnes bol na predajnom mieste a zistil ze keby zmluvu neobnovi a zoberie si novu sluzbu platil by menej nejakych 20 euro mesacne, pani na predajnom mieste mu povedala nech si napise reklamacny list, ktory sluzbo objednanu predtym zrusilo, chcela by som poradit ako by mal vyzerat ten reklamacny list...alebo aspon link na ktorom by som sa dozvedela viac dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    GabiZ je offline (nepripojený) GabiZ

    GabiZ
    Reklamačný list, ktorý sa dá kúpiť aj v predajni, alebo nájdeš ho aj na internete a dá sa kúpiť tak, že si ho objednáš, ti prikladám v prílohe. Ale väčšinou sa jedná o reklamačné listy na predávaný tovar, nie týkajúci sa služby. Väčšina organizácii má svoje reklamačné listy, ktoré vypisuje zákazník. Zo skúseností viem, že T-Com takýto list nemá, neviem, prečo pýta zrovna ten. Ja som mala presne ten istý problém a napísala som riadne na reklamačné stredisko T-Comu, že žiadam, aby mi službu stornovali a následne nato sme zmluvu ukončili po viazanosti. Na druhý deň sme založili novú zmluvu. Dá sa to aj tak, len záleží od pracovníčky T-Comu, nie vždy sú ochotné toto urobiť. Ale žiadny reklamačný list som nevypisovala a myslím, že ho ani nemajú.
    reklamačný list.jpg  

    vuittonka22 je offline (nepripojený) vuittonka22

    vuittonka22
    GabiZ Pozri príspevok
    Reklamačný list, ktorý sa dá kúpiť aj v predajni, alebo nájdeš ho aj na internete a dá sa kúpiť tak, že si ho objednáš, ti prikladám v prílohe. Ale väčšinou sa jedná o reklamačné listy na predávaný tovar, nie týkajúci sa služby. Väčšina organizácii má svoje reklamačné listy, ktoré vypisuje zákazník. Zo skúseností viem, že T-Com takýto list nemá, neviem, prečo pýta zrovna ten. Ja som mala presne ten istý problém a napísala som riadne na reklamačné stredisko T-Comu, že žiadam, aby mi službu stornovali a následne nato sme zmluvu ukončili po viazanosti. Na druhý deň sme založili novú zmluvu. Dá sa to aj tak, len záleží od pracovníčky T-Comu, nie vždy sú ochotné toto urobiť. Ale žiadny reklamačný list som nevypisovala a myslím, že ho ani nemajú.
    oK, dakujem pekne, idem napisať teda do reklamčného strediska na stornovanie služby dakujem moc za radu

    GabiZ je offline (nepripojený) GabiZ

    GabiZ
    Ešte upozorním na jednu vec. Ak to bola len telefonická objednávka a mala by mu prísť zmluva o predĺžení viazanosti, tú nech nepodpisuje. Ale napíšte do listu, kedy ju telefonicky objednával a že tú objednávku ruší.Následne na to mu skončí zmluva a hneď na druhý deň môže podpísať novú zmluvu ako nový zákazník.

    vuittonka22 je offline (nepripojený) vuittonka22

    vuittonka22
    GabiZ Pozri príspevok
    Ešte upozorním na jednu vec. Ak to bola len telefonická objednávka a mala by mu prísť zmluva o predĺžení viazanosti, tú nech nepodpisuje. Ale napíšte do listu, kedy ju telefonicky objednával a že tú objednávku ruší.Následne na to mu skončí zmluva a hneď na druhý deň môže podpísať novú zmluvu ako nový zákazník.
    ano , bola to telefonicka objednavka a priatel nic nepodpisoval nastastie prave som volala s operatorom na zakaznickej linke a ten mi povedal ze pokial priatel nic nepodpisoval tak ma napisat list - reklamaciu a uviezt ze si nic neobjednaval a ze chce sluzbu zrusit s tym ze nic nepodpisoval. to som aj urobila priatel to pojde zaniest na predajne miesto, tak snad to bude stacit ...

    GabiZ je offline (nepripojený) GabiZ

    GabiZ
    Ano, tak sa to dá, ale určite to pošlite aj na centrálu radšej ako iba na pobočke.
    No. Nehladal som presne, o aku akciu ide, nezabudajte ale, ze ak chcete byt ako novy zakaznik, musite povodnu sluzbu komplet zrusit.
    Ma to aj svoje rizika. Napriklad ak je to na metalickej sieti a je plny stav na MSANe, po vasom odpojeni tam mozu zapojit niekoho ineho a stav sa opat zaplni a vam napisu, ze nie je mozne znovu zriadit.
    Dalsia vec je, ze zvycajne je ochrana pred takymto konanim a to taka, ze musi ist o noveho zakaznika = zakaznik, ktory nikdy nemal sluzbu alebo ju mal v minulosti, pricom bola zrusena pred viac ako 3 mesiacmi.
    Dalsia vec je, ze pri zruseni sluzby, ked mate prenajaty Magio box, pridete o neho (prenajate zariadenie musite vratit), co znamena, ze pridete o nahravky. Ak je box vas (teda pri podpise povodnej zmluvy ste si ho kupili za cca 30-40 eur), toto neplati.
    Tak som to nakoniec pozrel. To, co spominate, mi vychadza na retencnu ponuku. Tzn. ponuka pre existujucich zakaznikov, ktori chcu zrusit sluzbu. Novy zakaznik ju nedostane. Opat plati, ze ak vam ju nikto neponukne a budete mat podane zrusenie sluzby, sluzba vam bude zrusena so vsetkymi vyssie popisanymi rizikami.
    Este je potom otazne, ze ako sa na toto bude prihliadat: zakaznik ma sluzbu, predlzi si ju, potom reklamuje (30 dnova lehota), ze ju nechce predlzit, ale chce ju zrusit, potom prijme retencnu ponuku. hmmmmm.
    Ale plati, ze ak nie je podpisana zmluva o novej akciovej ponuke, da sa nepodpisat a poziadat o zrusenie sluzby.
    pre detaily mi napiste radsej sukromnu spravu.

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Len tak na okraj: aj telefonická objednávka služby sa dá zrušiť telefonicky.
    Mne tiež z jednej spoločnosti ponúkali službu (nebudem menovať spoločnosť), no keď som zisťoval podmienky a parametre služby a dodávaného zariadenia, tak som po dvoch dňoch túto službu zrušil, pričom som ich upozornil, že zostávam na pôvodnej službe. Nevyvodili z toho žiadne sankcie, odmietnutie predbežnej objednávky akceptovali. Jediné čo som musel uviesť (kvôli identifikácii), bolo zákaznícke číslo (pri platbe variabilný symbol), aby vedeli presne identifikovať zákazníka a službu.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.